Gå til innhold

Når han ikke svarer kvelden før date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg i villrede og det er ikke ofte at jeg er..

Jeg har hatt kontakt med en fra Tinder i tredveårene i mange uker, vi er på snap. Han har vært offshore noe av tiden og så har det ikke passet å treffes pga barn på hver vår kant..før nå. 
Han har vært veldig på og ønsket å møtes. Jeg også. 
Vi avtalte å møtes i morgen. I ettermiddag sendte jeg en snap med spm om han er klar for morgendagen. Denne har han ikke åpnet. Nå er klokken midnatt og jeg føler meg forvirret. 

Om han aldri åpner den, da er det enkelt. Da må jeg bare gå videre. 

Men om han åpner den i morgen og kommer med en dårlig unnskyldning, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre?! Droppe han? Jeg synes faktisk det er ufint å la en melding henge når vi har en avtale… Det er ikke likt han å la meldinger henge. Han har vært åpen om hvor han bor og snappet datteren, hvilken bhg hun går i osv, så jeg tror ikke han har dame, (det ville i tilfelle vært lite litt å være så åpen om privatliv da siden jeg lett kan identifisere han).

Noen tips? What to do? 

Anonymkode: 42ce4...ec2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg i villrede og det er ikke ofte at jeg er..

Jeg har hatt kontakt med en fra Tinder i tredveårene i mange uker, vi er på snap. Han har vært offshore noe av tiden og så har det ikke passet å treffes pga barn på hver vår kant..før nå. 
Han har vært veldig på og ønsket å møtes. Jeg også. 
Vi avtalte å møtes i morgen. I ettermiddag sendte jeg en snap med spm om han er klar for morgendagen. Denne har han ikke åpnet. Nå er klokken midnatt og jeg føler meg forvirret. 

Om han aldri åpner den, da er det enkelt. Da må jeg bare gå videre. 

Men om han åpner den i morgen og kommer med en dårlig unnskyldning, da vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre?! Droppe han? Jeg synes faktisk det er ufint å la en melding henge når vi har en avtale… Det er ikke likt han å la meldinger henge. Han har vært åpen om hvor han bor og snappet datteren, hvilken bhg hun går i osv, så jeg tror ikke han har dame, (det ville i tilfelle vært lite litt å være så åpen om privatliv da siden jeg lett kan identifisere han).

Noen tips? What to do? 

Han har ikke åpnet den? Ikke alle er på snap konstant.

Anonymkode: f1089...632

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppet det. 

Anonymkode: 15745...887

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips til deg er å roe deg 10 hakk, du har enda ikke vært på date med han allerede og du freaker ut fordi han ikke svarer på snap. Sikker på du er klar for dating?

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han har ikke åpnet den. Veldig unormalt siden dette er første gangen det har skjedd at han ikke åpner i løpet av en times tid. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, han har ikke åpnet den. Veldig unormalt siden dette er første gangen det har skjedd at han ikke åpner i løpet av en times tid. 

ts

Kanskje han er på en annen date?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, ro ned 10 hakk. Dere har allerede en avtale, så hvorfor gnage sånn for å bekrefte det dagen før? Du høres bare veldig needy ut.. og slitsom.  

Anonymkode: 97bd6...2ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, ro ned 10 hakk. Dere har allerede en avtale, så hvorfor gnage sånn for å bekrefte det dagen før? Du høres bare veldig needy ut.. og slitsom.  

Ja, det er det jeg også synes

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips til deg er å roe deg 10 hakk, du har enda ikke vært på date med han allerede og du freaker ut fordi han ikke svarer på snap. Sikker på du er klar for dating?

Takk for innspill. Jeg er klar for dating. Selvsagt. Poenget mitt er at jeg synes det er respektløst å ikke se snap i dag og jeg tenker det kan henge sammen med at han har fått kalde føtter. Det er mitt syn på saken så skal du få lov å være uenig. ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts, det er helt naturlig og normalt at du vil bekrefte avtalen dagen før. Jeg ville som sagt droppet den avtalen. jeg gidder ikke sånt. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for innspill. Jeg er klar for dating. Selvsagt. Poenget mitt er at jeg synes det er respektløst å ikke se snap i dag og jeg tenker det kan henge sammen med at han har fått kalde føtter. Det er mitt syn på saken så skal du få lov å være uenig. ts

Jeg hadde ønsket å få bekreftet at vi fortsatt har en avtale bare, skjønner deg godt. Vent til i morgen og se. 

Anonymkode: 07aca...103

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo absolutt ikke respektløst.. Jeg hadde blitt sykt redd om en mann hadde reagert sånn om jeg ikke svarte han innen 1 time eller på mange timer for den slags skyld. Spesielt noen jeg ikke kjenner. Det er ditt syn ja, men du overreager noe sykt. Tror ikke du helt har selvinnsikt her..  Hvorfor i all verden trenger du denne bekreftelsen?  Om du er redd for at han skal droppe deg ut fra dette så er det bare for deg å droppe hele greia selv. For det er ikke akkurat et bra tegn. Men han har jo vært veldig ivrig, så hvorfor ta sorgene på forskudd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje han er på en annen date?

Det er selvsagt en mulighet for det, men jeg vet at han har barnet sitt. Han har lagt ut bilde i kveld som viser at de er sammen. Da føles det ekstra rart at han ikke åpner snappen fra meg. 
ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt en mulighet for det, men jeg vet at han har barnet sitt. Han har lagt ut bilde i kveld som viser at de er sammen. Da føles det ekstra rart at han ikke åpner snappen fra meg. 
ts

Han tenker vel dere har en avtale og siden han sannsynligvis har et liv og er opptatt med andre ting, får du svar senere.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi har en avtale om å møtes, men ikke hvor vi skal møtes. Jeg er glad for å vite i meg selv at jeg verken er needy eller slitsom. Men takk for innspill. 
Ts

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts, det er helt naturlig og normalt at du vil bekrefte avtalen dagen før. Jeg ville som sagt droppet den avtalen. jeg gidder ikke sånt. 

Takk. Jeg kjenner på det samme. Jeg synes det er respektløst. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han tenker vel dere har en avtale og siden han sannsynligvis har et liv og er opptatt med andre ting, får du svar senere.

Klokka er halv ett om natta dagen før de skal møtes, uten tidspunkt eller sted, når tenker du at det passer med "senere"?

Anonymkode: 07aca...103

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk. Jeg kjenner på det samme. Jeg synes det er respektløst. Ts

Enda mer respektløst å mase om den daten når du vet at han er sammen med barnet sitt. Selvfølgelig skal det prioriteres foran deg. Du kan jo bare ringe ham i morgen og avtale tid og sted.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo absolutt ikke respektløst.. Jeg hadde blitt sykt redd om en mann hadde reagert sånn om jeg ikke svarte han innen 1 time eller på mange timer for den slags skyld. Spesielt noen jeg ikke kjenner. Det er ditt syn ja, men du overreager noe sykt. Tror ikke du helt har selvinnsikt her..  Hvorfor i all verden trenger du denne bekreftelsen?  Om du er redd for at han skal droppe deg ut fra dette så er det bare for deg å droppe hele greia selv. For det er ikke akkurat et bra tegn. Men han har jo vært veldig ivrig, så hvorfor ta sorgene på forskudd.

Om han dropper meg så er det ikke verdens undergang, men det føles likevel litt unødvendig av han å ha brukt uker på å bygge opp en forventning om at han gleder seg til vi møtes osv hvis han plutselig bare dropper kontakt kvelden før. Det er det jeg mener med respektløst. Men nå vet jeg jo ikke før i morgen hva som skjer, om han tar kontakt, eller ikke. 

Og….Jeg har ikke behov for at han må svare innen en time, jeg forklarte bare hva han har brukt å gjøre. 

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er slik at det er siste avtale som gjelder. Han har gjort en avtale om date i morgen og forholder seg til det, kanskje derfor han ikke sjekker snap nå også.

Min ex og min nye kjæreste tenker begge sånn.

Jeg vil tro du hører fra ham i morgen om tid og sted.

Anonymkode: b408a...1e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...