Gå til innhold

Hamsterbur på badet? Støy fra vaskemaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har lest hvor mye støy en hamster kan tåle uten å bli stresset? Er det noen dyrleger her? 🙂 Har lyst å oppgradere buret for dverghamsteren min sånn at hun får større plass å boltre seg på.  Har god plass på badet til et større bur, men så er det vaskemaskinen da.. Det går vel ikke. 

Anonymkode: 5cb20...fa1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og det er for vart og fuktig.

Ikke egnet til hamster-rom

Anonymkode: d0470...26a

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde hamsterbur på badet i flere år fordi det var det varmeste rommet siden hamstre må ha det ganske varmt og jevn temperatur.

Jeg tenkte aldri på at vaskemaskinen var stressende for hamsteren og det virket heller ikke slik

Anonymkode: 8fcf4...6a3

AnonymBruker
Skrevet

En hamster trenger fra 18 til 26 grader mens hamsterunger trenger fra 21 grader og oppover, står det på nettet.

Anonymkode: 8fcf4...6a3

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Skal lete litt mer på nettet når jeg har bedre tid. Temperaturmessig er det nok passe. Nytt bad, godt avtrekk, jevn temperatur, det blir ikke for varmt. Usikker på fukt. Har ikke damp på speilet etter å ha dusjet. Men tørker klær der, så det går vel ikke pga fukt heller nei.

Har lest at de ikke må ha mye støy når de hviler/sover. Ikke tv eller musikkanlegg nær buret står det. Kunne kanskje ha vasket klær om kvelden når hun løper i hjulet (hjulet støyer men det blir jo litt annerledes siden hun lager lyden selv) Vi tar hensyn og bråker ikke nær buret, ingen støvsuger eller lignende tett opptil buret. Så vaskemaskin er vel i overkant høylytt er jeg redd. Tror ikke det går å ha buret på badet, ville bare sjekke om noen har lest noe nyttig. 🙂

Anonymkode: 5cb20...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...