AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Hva er problemet med ren melk? Hvorfor er det fy under slanking? Anonymkode: 3a4ba...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Del Skrevet 13. juni 2022 En enkel måte å redusere inntatte kalorier er å ikke drikke dem. Litt avhengig av hva man pleier å drikke, kan det å droppe melk/juice/alkohol og eventuelle andre drikker med kalorier, være et godt sted å begynne for mange. Anonymkode: e4c48...92a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er problemet med ren melk? Hvorfor er det fy under slanking? Anonymkode: 3a4ba...bd1 Kalorier?? Man kaster ikke bort kalorier på drikke når man slanker seg. Drikk vann. Melk er ikke nødvendig for voksne. Anonymkode: 37507...e69 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Del Skrevet 13. juni 2022 Burde skrevet melkeprodukter. For virker som mange også kutter smør, yoghurt, ost osv. Alle har til felles at det er mye kalorier, men må re noe annet? Ts Anonymkode: 3a4ba...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Del Skrevet 13. juni 2022 Fra Bramat.no: Det er særlig tre faktorer som gjør at melk kan virke slankende: Melk inneholder kalsium som både hemmer fettlagring og opptaket av fett i tarmen. Melk inneholder en rekke bioaktive stoffer som fremmer den vektreduserende effekten av kalsium. Melk inneholder mye protein som virker mettende. Mindre fett med kalsium Hvis vi får i oss mer kalorier enn vi trenger, vil overskuddet lagres som fett. Flere undersøkelser viser at kalsium reduserer fettlagring ved kalorioverskudd. Dette kan være en av grunnene til at de som drikker mye melk holder seg slanke. Skummet har også få kalorier. Anonymkode: 07252...c0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Del Skrevet 14. juni 2022 Her har jeg ikke kuttet noen meieriprodukter. Har likevel klart å gå ned fra 75 kg til 62 kg på 6 mnd. Har aldri hørt at det er fyfy, men heller at melk hjelper på å gå ned i vekt. Drikker et glass melk hver morgen. Men hvis man vil unngå kalorier i drikke er jo vann det beste alternativet. Anonymkode: cd631...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Del Skrevet 14. juni 2022 Det går på totalen uansett. Drikker gjerne et glass melk, men tar da feks ei færre brødskrive til kvelds. Anonymkode: d12b2...0c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 14. juni 2022 #8 Del Skrevet 14. juni 2022 Pga jeg ikke vil drikke kaloriene mine😊drikker mest vann ofte med isbiter eller sitron, grønn te og svart kaffe. Te og kaffe er 2 kcal så da slipper jeg tenke så mye begrensninger. Men jeg inntar melkeprodukter feks yoghurt naturell er ofte en frokost med div frø og 6 oz frukt eller bær😊 For at jeg skal trives best psykisk og få mest " utbytte" av det jeg får i meg spiser jeg derfor alle mine kalorier og drikker dem ikke. Bevisst valg altså 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå