AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Nå har det gått så mye penger at jeg ikke kan forsvare å gå til noen proffe. Så ikke foreslå det Er ikke dreven på negler, har prøvd å legge fransk manikyr på meg selv uten hell. Innser nå at det bare må bli et lag neglelakk. Har ellers ganske korte negler. Hvilken ville du kjøpt? Tenker noe delikat og enkelt til den hvite kjolen, kanskje en lyserosa? Anonymkode: 9ad95...9c9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ville tatt helt lys rosa. Om du vil ha fransk kan du ta lysrosa, på butikken normal har de sånne klistrelapper du tar på for å få den hvite delen pen. Lettere å lage det selv med de. Anonymkode: f36c2...045
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville tatt helt lys rosa. Om du vil ha fransk kan du ta lysrosa, på butikken normal har de sånne klistrelapper du tar på for å få den hvite delen pen. Lettere å lage det selv med de. Anonymkode: f36c2...045 Det var det jeg gjorde... Ble bare ikke pent nok Men lurer på hvilke merker som er best i lyserosa. Om det er en spesiell farge dere anbefaler osv. Anonymkode: 9ad95...9c9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Hvis ikke fransk er et alternativ så ville jeg brukt blank med litt rosa skjær i. Anonymkode: 4ba95...fbd 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis ikke fransk er et alternativ så ville jeg brukt blank med litt rosa skjær i. Anonymkode: 4ba95...fbd Har du tilfeldigvis en link så blir jeg kjempeglad Må kjøpe i morgen... Anonymkode: 9ad95...9c9
Anononyma Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Gå for lys rosa, det blir nok veldig elegant og fint 😊 Derson du har lyst til å pynte opp litt ekstra, kan su kanskje ta et top layer med noe sølv/gullglitter på ringfingrene? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Anononyma skrev (1 minutt siden): Gå for lys rosa, det blir nok veldig elegant og fint 😊 Derson du har lyst til å pynte opp litt ekstra, kan su kanskje ta et top layer med noe sølv/gullglitter på ringfingrene? Ja, tusen takk! Lurer spesifikt på merker/farger. Vet du om noe fint? Og som er et godt merke sånn at det ikke blir klumpete/legger seg fint? Anonymkode: 9ad95...9c9
Gjest StellaNova Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Essie har mye rosa og nude toner! Den mørkeste her heter "in good taste" og den lyseste er "mademoiselle" men den er litt semi gjennomsiktig så du trenger to lag. Hvilke likte du best? Om du likte de da 😄 For da kan jeg gi andre tips ut ifra det 😊
Anononyma Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, tusen takk! Lurer spesifikt på merker/farger. Vet du om noe fint? Og som er et godt merke sånn at det ikke blir klumpete/legger seg fint? Anonymkode: 9ad95...9c9 Ville definitivt gått for Essie! Pass på at du kjøper med både fargen du ønsker og en blank top layer - den vil herde neglene og holde de blanke og fine lenge, garantert gjennom bryllupsdagen om du tar på senest et par dager i forkant. Masse lykke til med den store dagen, du blir nok flott 😄💝 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 Ingen. Det er vulgært og stygt Anonymkode: 03de9...bc6
Gjest StellaNova Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen. Det er vulgært og stygt Anonymkode: 03de9...bc6 Vulgært, faktisk! 😄
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 StellaNova skrev (8 minutter siden): Essie har mye rosa og nude toner! Den mørkeste her heter "in good taste" og den lyseste er "mademoiselle" men den er litt semi gjennomsiktig så du trenger to lag. Hvilke likte du best? Om du likte de da 😄 For da kan jeg gi andre tips ut ifra det 😊 Tusen takk for hjelpen Jeg har ikke så pene negler, og når jeg har brukt nesten gjennomsiktig så synes jeg det ser litt stygt ut (fordi det bak synes så godt) så heller noe litt dekkende, men ikke helt matt! Anonymkode: 9ad95...9c9 1
Gjest StellaNova Skrevet 13. juni 2022 #13 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for hjelpen Jeg har ikke så pene negler, og når jeg har brukt nesten gjennomsiktig så synes jeg det ser litt stygt ut (fordi det bak synes så godt) så heller noe litt dekkende, men ikke helt matt! Anonymkode: 9ad95...9c9 Har ikke noen neglelakk fra essie som er matt, de er blanke og fine Om du har korte negler er det viktig å stelle neglebåndene, dytte dem tilbake kanskje. Da får du mer negl å lakke og finere lakk underlag. Du kan også legge ett strøk med base coat før du lakker. Det er som primer 😄
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Skrevet 13. juni 2022 Jeg liker Wonder Nail lakken til Isadora veldig godt, men du burde ha en god top coat over 🙈 Fargen 103 Spring Bling er min favoritt og passer til det meste syns jeg. Veldig dus og nøytral rosa med shimmer i, men ikke så mye at den blir glorete 😅 Fant desverre ingen bilder på nett som jeg syns samsvarer med hvordan den faktisk ser ut. Anonymkode: 54d66...986 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Skrevet 14. juni 2022 Ballet slipper fra Essie Anonymkode: f49b1...860 3
Gjest Luna Llena Skrevet 14. juni 2022 #16 Skrevet 14. juni 2022 (endret) Gå for lyserosa. Endret 14. juni 2022 av Luna Llena
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ballet slipper fra Essie Anonymkode: f49b1...860 Kjøpte den i dag Anonymkode: 9ad95...9c9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjøpte den i dag Anonymkode: 9ad95...9c9 Dette er den absolutt fineste lakken i denne kategorien spør du meg Du blir sikkert kjempefin! Anonymkode: 48398...166 1
Teardrop Skrevet 14. juni 2022 #19 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nå har det gått så mye penger at jeg ikke kan forsvare å gå til noen proffe. Så ikke foreslå det Er ikke dreven på negler, har prøvd å legge fransk manikyr på meg selv uten hell. Innser nå at det bare må bli et lag neglelakk. Har ellers ganske korte negler. Hvilken ville du kjøpt? Tenker noe delikat og enkelt til den hvite kjolen, kanskje en lyserosa? Anonymkode: 9ad95...9c9 Alle liker forskjelige farger. Velg en farge som DU liker og som passer kjolen, pynten eller blomstene feks
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #20 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kjøpte den i dag Anonymkode: 9ad95...9c9 Funfact: eneste de britiske kongelige får lov å bruke. Husk overlakk. Den kan bli gul i sola. Lykke til med dagen din! Anonymkode: f49b1...860
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå