Gå til innhold

Hva er billig bensin nå om dagen? 24kr litern!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hva? I dag var det mandag, og som jeg har blitt fortalt så skal det være billig på mandager? Men 24, er det den nye "lave bensinprisen" tror dere? Jeg ar jo sett opp til 27 kr nå 😬

Jeg kjøpte ikke, jeg håper den skal synke... *blakk* 

Anonymkode: bed87...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av en halvtimes kjøring så jeg alt fra 21 til 27 kr

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser ofte 20-21kr litern her, noen ganger til og med 19kr på søndag kveld.

Anonymkode: b21ab...5f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, ser ofte 20-21kr litern her, noen ganger til og med 19kr på søndag kveld.

Det er ikke SÅ lenge siden jeg så 19, men jeg er redd vi har kommet forbi det punktet nå siden den er oppe i 27 kr. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen drivstoffpriser som er billig nå uansett. Hver så snill og ikke få det til og høres "billig" ut med 19-20 kr literen, selv om den har vært oppe i 22 kr. Dette må vi ikke venne oss til, eller finne oss i.

Anonymkode: 0237d...828

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen drivstoffpriser som er billig nå uansett. Hver så snill og ikke få det til og høres "billig" ut med 19-20 kr literen, selv om den har vært oppe i 22 kr. Dette må vi ikke venne oss til, eller finne oss i.

Selv om den har vært oppe i 27 kr, mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du får storme inn på Stortinget, du. Det spiller ingen rolle hva du eller jeg mener når alle politikerne er for dette tullet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får storme inn på Stortinget, du. Det spiller ingen rolle hva du eller jeg mener når alle politikerne er for dette tullet.

Jo, det gjør det. Men det spiller liten rolle hva enkeltpersoner gjør. Absolutt alle må demonstrere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke billig bensin fast om mandagene lengre! Nå er det hver tredje-fjerde dag at det kan være litt billig, men umulig å finne et mønster!

Anonymkode: 3bf95...a8b

AnonymBruker
Skrevet

24 var billig på østlandet i dag, hvert fall. Jeg fylte for rett under 24, og var "fornøyd" Men den har vært oppe over 29 på det verste, så. Kan svinge med 3-5 kroner på bare et døgn. 

Anonymkode: d1c09...68f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

24 var billig på østlandet i dag, hvert fall. Jeg fylte for rett under 24, og var "fornøyd" Men den har vært oppe over 29 på det verste, så. Kan svinge med 3-5 kroner på bare et døgn. 

Anonymkode: d1c09...68f

Det er det jeg er redd for, at det er den nye "billige" prisen. 

Å fylle bensin er litt som gambing om dagen.. aner ikke hvor kursen skal gå.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...