Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er da på jakt etter en god solkrem til ansikt som ikke føles ut som man har smurt inn ansiktet med matolje. Liker Evy Technology sin veldig godt, men det er mousse og jeg foretrekker vanlig krem/lotion da mousse blir så sølete. Har sett på La Roche Posay sin Shaka-et eller annet som har fått gode anmeldelser, men ingrediens nummer 2 er alcohol denat som tørker ut huden og kan gjøre den tynnere på sikt. Morsomt nok er det takket være alkoholen at den tørker inn i huden og føles mindre fet. Liker mineralfilter best (zinc og titanium dioxide) men har ikke funnet en jeg ikke blir kritthvit i ansiktet av.

Blir glad for anbefalinger :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i COSRX sin aloe-vera solkrem tror jeg den heter, ellers bruker jeg Cliniderm mattifying fluid, eneste som fungerer for meg - alt annet får jeg kviser av. Pleier å bruke en "stick" fra Clindierm i panna, siden jeg alltid reagerer i øynene for en eller annen grunn når jeg bruker solkrem i panna. Aldri fått kviser eller noe særlig skinnende hud av COSRX sin 

Anonymkode: df0e2...1e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjør oppmerksom på at den inneholde granske mye uttørkende alkohol for de som ikke tåler det:)

Anonymkode: 2f15b...811

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for cosrx aloe soothing sun cream, neste solkremen jeg har brukt. Har også prøvd purito sin, men den var rett og slett ikke like god på min hud, og mye mer glinsende.

Anonymkode: 29508...183

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Mary Kay sin solfaktor 50, den er helt super! 

Anonymkode: cabc9...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...