AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Jeg møtte en kar fra en dating app. Noen måneder har vi dated. I helgen proklamerte vi for hverandre at vi er kjærester 🥰 jeg slettet dating appen ein stund siden. Jeg så i går at han fortsatt har den. Hvordan kan jeg foreslå at han sletter den uten å høres kontrollerende ut? Jeg vet at han er gal etter meg så. Hvorfor fortsatt ha aopen? Anonymkode: bd251...e33
McMary Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 (endret) «Hei, kjæresten min, hvorfor har du fortsatt dating app på telefonen når vi to er kjærester?» Du må snakke med han. Hvor vanskelig kan det være? Ingen har dating app på telefonen hvis de ikke ser etter en (sex)partner! Sett grenser for deg selv og hva du aksepterer i et forhold. Endret 13. juni 2022 av McMary 3
Chailatte Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Gjør som kjæresten min gjorde og si "Jeg har slettet alle datingapper nå". Min reaksjon var oi, shit, det hadde jeg helt glemt - så slettet jeg også. Dette var før vi ble sammen, men likevel, det at kjæresten din har beholdt appen betyr ikke at han har gjort det med viten og vilje, det kan rett og slett bare blitt glemt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Hvordan så du det, får han varsler fra appen eller la du bare merke til at appen var blant alle appene? Hvis sistnevnte, kan det godt hende at han bare har glemt av det! Da forslår jeg at du nevner at du har slettet alle dine, slik som over. Forhåpentligvis sier han at han har glemt å gjøre det, og tar tak. Hvis du derimot har sett varsel fra en datingapp ville jeg gått mer direkte til verks og spurt hvorfor han fremdeles har aktiv profil. Anonymkode: 4c7a2...5c6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Selv om man har en app på tlf, enten dating eller annet, er det ikke sikkert de brukes. Halvparten av mine, minst, bruker jeg ikke. Anonymkode: 03797...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå