Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobbreise med mannen ble vi kjent med flere nye personer både menn og damer. Den ene mannen har flere ganger kommentert hvor naturlig pen jeg er, dette veldig diskré og når situasjonen har vært passende. Han kontakter meg osv… synes dere han ser på meg dom venn eller noe mer? Er litt usikker og redd dette vil gjøre mannen sjalu og gå på bekostning av forholdet! Synes dere det er akseptabelt at han kontakter meg og f.eks ikke min ektemann?

Anonymkode: e370e...ee5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne høre både synspunkter fra damer og menn

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er tvilsomt. I min erfaring gjør menn det når de har et ønske om noe mer. Også gifte menn. Hva han har ønsker vet jeg ikke men jeg hadde vært på vakt. 

Anonymkode: e300e...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokker han

Anonymkode: caf9f...afa

AnonymBruker
Skrevet

"Takk for komplimentet. Skal hilse fra mannen min og si at han har god smak 😊"

Anonymkode: 8fc1b...966

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette tyder på mer enn vennskap, mener nå jeg. Fortsetter du, så sier du bare i fra på en vennlig måte :)

Anonymkode: c696e...12c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tenker det er tvilsomt. I min erfaring gjør menn det når de har et ønske om noe mer. Også gifte menn. Hva han har ønsker vet jeg ikke men jeg hadde vært på vakt. 

Anonymkode: e300e...471

Han er singel

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette tyder på mer enn vennskap, mener nå jeg. Fortsetter du, så sier du bare i fra på en vennlig måte :)

Jeg håper det ikke skal være noe i det, for han er så hyggelig å omgås

Skrevet

"Takk for komplimentet. Skal hilse fra mannen min og si at han har god smak 😊"

Han gir kompliment i andres nærvær. Føler han liker meg veldig godt, passer på at jeg har det bra osv… det er derfor jeg lurer om dette er tegn på ønske om noe mer.

Skrevet

Han ser på deg som en dame som han vil flørte med. Hva mer kan ikke historien fortelle.

Er det noen spesielle grunner til at det vil være positivt å akkurat ha denne fyren som venn? Hvis det ikke er det, så bør du nok ha en proff tilbærming til han, uten ekstra kontakt på privaten. Hvis det er viktig å ha han som venn, så anbefaler jeg at du forteller mannen din om det og om flørting. Gi da mannen din trygghet til å si om han syns det er ugreit.

Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 timer siden):
Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Han ser på deg som en dame som han vil flørte med. Hva mer kan ikke historien fortelle.

Er det noen spesielle grunner til at det vil være positivt å akkurat ha denne fyren som venn? Hvis det ikke er det, så bør du nok ha en proff tilbærming til han, uten ekstra kontakt på privaten. Hvis det er viktig å ha han som venn, så anbefaler jeg at du forteller mannen din om det og om flørting. Gi da mannen din trygghet til å si om han syns det er ugreit.

Lykke til.

Mannen min er jo alltid med når vi treffes! Han legger ikke skjul på noe og alt han har kommentert har vært i hans og andres nærvær. Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Du ville vel ikke likt at en annen dame ga din mann komplimenter som tydelig viste at hun var interessert? Jeg ville for eksempel aldri ha kommentert til en opptatt mann hvor pen han er, hvor godt jeg liker ham osv., for det viser en interesse som ikke passer seg så lenge mannen er gift/samboer.

Et vennskap med han der tror jeg garantert vil utvikle seg til at han prøver seg. Det gjør han allerede ved å gi deg komplimenter og annen oppmerksomhet som viser at han liker deg mer enn som en venn.

Anonymkode: 87b28...68d

Skrevet

Hadde brutt kontakten:) Joda, kjekt med komplimenter men. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du ville vel ikke likt at en annen dame ga din mann komplimenter som tydelig viste at hun var interessert? Jeg ville for eksempel aldri ha kommentert til en opptatt mann hvor pen han er, hvor godt jeg liker ham osv., for det viser en interesse som ikke passer seg så lenge mannen er gift/samboer.

Et vennskap med han der tror jeg garantert vil utvikle seg til at han prøver seg. Det gjør han allerede ved å gi deg komplimenter og annen oppmerksomhet som viser at han liker deg mer enn som en venn.

Han viser jo ikke tydelig at han liker meg. Hva er det som peker mot den retning for deg? Synes dette er utrolig vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (3 timer siden):

Hadde brutt kontakten:) Joda, kjekt med komplimenter men. 

Er det virkelig så synlig at han liker meg? Han har jo foreløpig holdt sin grense. Hva får deg til å tvile? Takknemlig for svar.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han viser jo ikke tydelig at han liker meg. Hva er det som peker mot den retning for deg? Synes dette er utrolig vanskelig. 

Du skriver jo at han kommenterer utseendet ditt, og han tar kontakt med deg, og ikke din mann. Dere har begge møtt dette nye bekjentskapet, og da ville det være mye mer naturlig at han holdt kontakt med mannen din etterpå.

Tror du gjør deg litt naiv her, fordi du synes det er spennende med kontakten. Han er ikke ute etter å være vennen din, han prøver seg. Det gjør han sikkert med flere damer, når han er den flørtete typen. Det viser også at han har lav moral når han er villig til å prøve seg på deg som er opptatt. Når han er lei av deg, er det en ny som får oppmerksomhet og komplimenter. Vi kjenner alle til sånne typer som flørter med alt og alle, de er ikke noe å samle på.

Skrevet

Siden du oppretter et innlegg om det, så tenker jeg at han sender signaler som du oppfatter som flørtende? 

Om så er : han vet du er gift. 

At han da i det hele tatt gjør slikt, tyder i beste fall på vage sosiale antenner og i verste fall en mann uten respekt for andres forhold og intimsone.  

Uansett bør han avvises, da begge alternativene er oppskrift på trøbbel. 

Samt ,dersom du elsker din mann, inviterer du ikke gråsoner inn av  hva som er greit. 

Hyggelig med oppmerksomhet, men da i full åpenhet  😊

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner vel at han er interessert i å komme i buksa på deg.

Ikke normalt å gnåle på hvor pen du er hvis han ikke ønsker sex.

Anonymkode: e3bf3...b0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det virkelig så synlig at han liker meg? Han har jo foreløpig holdt sin grense. Hva får deg til å tvile? Takknemlig for svar.

I og med at du har laget en tråd om han på Kvinneguiden, så må han jo ha gitt deg et visst inntrykk som andre menn i din omgangskrets ikke har gitt deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...