Gå til innhold

Hvordan vite om det er magefølelsen eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et par fine forhold. Det ene ble slutt fordi vi følte at vi vokste fra hverandre. Vi beholdt vennskapet. Det andre ble slutt fordi vi var uenige om hvor mange barn vi ville ha og hvor det var best å bo. Disse var forhold med gjensidig tillit, respekt, vi ønsket det beste for hverandre og gjorde hverandre bedre.

Så ble jeg sammen med en som helt fra starten egentlig viste at han ikke var snill/ville det beste for meg. Veldig ego, ville kontrollere meg, jeg lot han gjøre det. Han hadde et skikkelig grep om meg i endel år, før jeg kom meg vekk.

Nå liker jeg en ny.  Tar jeg det veldig rolig, føler meg bevisst på hva jeg vil ha og ikke. Føler jeg egentlig er robust, istand til å være i gode relasjoner.. men hvordan havnet jeg da med siste eks?

Han jeg liker nå virker som en fin fyr. Jeg vet at jeg klarer meg fint alene. Er heller alene enn i et dårlig forhold. Men å være i et bra forhold liker jeg mye bedre enn å ha det bra som singel.

Kan jeg stole på magefølelsen? Eller er det ikke magefølelsen, men en "skadet" del av meg som er interessert i han kanskje?

Tror ikke han jeg liker nå har vært mors beste barn oppigjennom årene. Mye festing da han var ung, røyka marihuana, var litt badboy. Nå er han over 30, ikke noe festing/rus osv siden han var et par og 20. Han virker veldig oppmerksom, bryr seg genuint om folka rundt seg osv. Han elsker dyr og har to katter. Noe jeg ser på som et veldig grønt flagg.. Gode folk liker jo dyr. Eksen min "hatet" katter, bare det burde jo fått meg til å løpe.

Anonymkode: 41a2b...c39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk kan forandre seg, han høres jo snill ut.

Anonymkode: f545d...4b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Folk kan forandre seg, han høres jo snill ut.

Anonymkode: f545d...4b3

Ja! Skal fortsette å ta det rolig, ikke haste inn i noe.

Men har jo hørt så mye snakk om mønster og at hvis man først er i ett dårlig forhold, så blir de neste forholdene også dårlige.

Blir stadig bedre kjent med meg selv, og tror dette skal gå bra. Vil ikke analysere for mye og og se red flags og spøkelser på høylys dag.

Anonymkode: 41a2b...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...