AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Kjære deg, bli kvitt han. IKKE tro at det blir bedre, verre Ja. Bedre: Aldri. Det er bare altfor store kulturelle forskjeller. Hilsen en utlending Anonymkode: 4732e...1f6 7
Sam Jones Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 At han sier han skal dra til hjemlandet for å gifte seg er jo ikke en trussel. Det er en gavepakke som serveres deg på et sølvfat. Ta den og stikk! 7 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Hvorfor skal han til hjemlandet om du er eneste norske dame som er som deg? Da kan han vel like gjerne finne en annen norsk? Jeg synes han høres ut som en skikkelig tulling. Dette er ikke bra for deg og BARNA. La barna være førstepri! Anonymkode: d269f...6ff 7 1
lillevill Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231 Hva driver du med ts? Du har to barn og utsetter dem for denne mannen som utsetter dere alle for psykisk tortur? Kvinn deg opp, ta ansvar og gå fra han. 11 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Hvorfor er du sammen med denne mannen? Dette kommer jo til å ødelegge både barna og deg. Helt uakseptabelt og mest sannsynlig umulig å endre. Flytt for deg selv og tenk mest på ungene Anonymkode: 65570...f88 4
Gjest Hottentått Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Dette er ikke en som er sykelig sjalu. Han er virkelig syk. Kom deg unna før det blir enda verre!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231 Hva mente du med det som er uthevet her? Anonymkode: 4f6de...5b0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 Hvorfor ble du sammen med en mann fra et annet land. Kan du ikke lese. Dette vet jo alle hvordan det pleier å ende?! Anonymkode: 64f3a...a4e
Diskusjon69 Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231 Hvor fort giftet du deg med han? du burde da ha sett noen problemer før dere ble gift, eller er du en av de som hentet seg en partner til norge? isåfall, som man reder, så ligger man.
Maleficenta Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231 kontakt krisesenter fu og kom deg milelangt vekk. Gjør det for dine barns skyld 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 Dette er ikke bra for barna dine (ikke deg heller. Men du har tross alt valgt dette selv). Har barna dine mulighet til å bo hos faren sin full tid? Dette er rett og slett omsorgssvikt av deg etter min mening. Anonymkode: db3e0...5db 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Skrevet 13. juni 2022 Hva i all verden er det du driver med? Du skjønner at du ikke kan la barna dine vokse opp med en slik mann i huset? 😳😳 Anonymkode: 8b07c...da4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Skrevet 13. juni 2022 Takk for svar, greit å vite at det ikke er jeg som er crazy i forholdet.. Anonymkode: d088e...231 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #15 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar, greit å vite at det ikke er jeg som er crazy i forholdet.. Anonymkode: d088e...231 Jo! Du ER crazy i forholdet! Du lar ungene dine oppleve omsorgssvikt! Send de til faren med én gang hvis du ikke klarer å slå opp med denne mannen. Hvis denne mannen er viktigere enn barna dine 🤬🤬🤬 Anonymkode: db3e0...5db 7 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #16 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar, greit å vite at det ikke er jeg som er crazy i forholdet.. Anonymkode: d088e...231 Jo, det er du. Han også for den saks skyld. Men du er like "crazy" som tillater deg selv å la barna dine vokse opp slik. Hadde jeg vært familien din hadde jeg sendt bekymringsmelding til barnevernet for lengst. Anonymkode: ee87e...975 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #17 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, det er du. Han også for den saks skyld. Men du er like "crazy" som tillater deg selv å la barna dine vokse opp slik. Hadde jeg vært familien din hadde jeg sendt bekymringsmelding til barnevernet for lengst. Anonymkode: ee87e...975 Du trenger jo ikke å si sånn da.. men ja skjønner greia og har skjønt det en stund, men elsker jo mannen men elsker barna mine mere. Så ja han får gifte seg med kusina si. Anonymkode: d088e...231 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #18 Skrevet 14. juni 2022 Dette er jo ikke et rødt flagg, det er en hel armada med røde flagg! Har vært sammen med en sånn mann (også utenlandsk) da jeg var yngre og dummere. Vi hadde ikke barn (HELDIGVIS), men han var nøyaktig like sjalu og kontrollerende. Bl.a. ang. mannlige kollegaer, og til og med mine fettere. Mitt råd er å alliere deg med noen når du går fra ham (GJØR DET!). Eksen min klikka, og stalker meg enda nesten 20 år seinere. Ta imot et råd fra ei som har vært der: Dette blir ikke bedre, men verre. MYE verre. (Ønsker ikke gi flere detaljer da jeg ikke vil bli gjenkjent.) Anonymkode: b3f57...089 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei dere! Jeg er gift med en mann fra ett annet land og vi har bodd sammen I 6mnd å. Jeg har 2 barn fra tidligere og siden vi flyttet sammen har dette eksplodert velsig. Barna kan ikke si ordet pappa i nærheten av han, vi kan ikke dra på noen ting på skolene eller delta på ulike aktiviteter for der er jo også fanden selv i hans øyne. Jeg får ikke lov til å se på biler på veien som er lik hans bil og min familie kan ikke snakke med han for da tror mannen min at min familie velger han.. Han er sur på meg i flere dager og kjefter og smeller og truer hver gang med å dra til hjemlandet og gifte seg fordi ingen andre norske jenter er som meg og har barn som snakker om pappaen sin osv.. Noen i samme situasjon her eller😶 Anonymkode: d088e...231 Kom deg unna og det fort. Stakkars barna dine!!!! Anonymkode: 438b5...d8e
got2go Skrevet 14. juni 2022 #20 Skrevet 14. juni 2022 Hvorfor i alle dager aksepterer du dette? Å, jo vent! Han er verdens beste kjæreste ellers!! Skjerp deg ts. Du har to barn å tenke på. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå