Gå til innhold

Bademiljø, befaring og forslag til løsning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hos Bademiljø her vi bor. Skal renovere badet og ønsket at de kom på befaring og forslag til løsninger. Men nei, det gjorde de ikke, jeg kunne gå inn på nettstedet deres og benytte en kalkulator. For at de skal kunne komme på befaring og gi forslag så måtte jeg først skrive kontrakt på at jeg valgte de. De ville ikke ut med info som jeg kunne ta med til noen andre, og da velge noen andre med deres ideer. Nå lurer jeg på er dette normal praksis hos Bademiljø hos deg? Jeg har et lite bad, ca 5 kvm og skulle verken ha det fancy eller dyrt, fikk igrunn følelsen av at de ikke ønsket dette lille prosjektet. 

Anonymkode: cd15a...fc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen, og jeg ønsket pristilbud etter befaring og etter hvilke løsninger man ville velge. 

Anonymkode: cd15a...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke. Du ville at de skulle komme hjem til deg for å lage et forslag til et lite bad? De trenger ikke befare et bad. Du trenger avstandene og så kan du sette sammen noe enkelt på nett. Det er også mange som tilbyr tegnetime ut fra tegning av badet. 

Anonymkode: a8f61...877

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det hørtes rart ut at de ikke ville komme på hjemmebefaring. Jeg skal også pusse opp badet, og de jeg har sjekket (ikke Badmiljø, de har jeg glemt) har tilbudt det. Hos meg handler det om at det er delvis dobbel flis, jeg har et fjernvarmeskap på badet og må tas hensyn til, det er noen fiffige rørløsninger de må sjekke mtp innredning av badet o.l. Har ikke fått tilbud enda, men mitt bad er på ca 6 kvm, skal ha belagg på gulv og fliser på vegg, regner med jeg må ut med 300 000 + møbler. 

Anonymkode: 78291...425

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde flere firmaer på befaring, og fikk detaljerte tilbud og forslag til løsninger. Tok kontakt med bademiljø da jeg hadde lest positivt om de, men neida noe befaring eller pristilbud kunne de ikke tilby. De hadde visst sååå mye å gjøre så det var flere måneders ventetid. Ikke noe spørsmål om når jeg vurderte å starte prosjektet mitt og om jeg var interessert i å vente, fikk bare avslag rett i trynet. Følte faktisk at han så litt rart på meg for at jeg i det hele tatt tok kontakt. Valgte et av firmaene som kom på befaring og ble kjempefornøyd. Kommer ikke til å gidde å ta kontakt med bademiljø ved neste prosjekt.

Anonymkode: ed82a...e1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi følte at bademiljø ikke var interessert i de mindre, standard badene. Hadde tre lokale på befaring og de kom opp med fine løsninger og priser.

Anonymkode: 304f5...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Lite sidespor. Med nyoppusset bad får dere dokumentasjon på riktig utført bad. Hvilke dokumentasjon fikk dere? Bare et ark? Flere sider? En perm? 

Hva er standard å få? 

Anonymkode: 481a2...465

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lite sidespor. Med nyoppusset bad får dere dokumentasjon på riktig utført bad. Hvilke dokumentasjon fikk dere? Bare et ark? Flere sider? En perm? 

Hva er standard å få? 

Anonymkode: 481a2...465

All dokumentasjon ble lagt inn i Boligmappa direkte. 

Anonymkode: 03380...31b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde flere firma på befaring, også Bademiljø, men endte opp med et annet firma. Jeg har også et lite bad, men hadde selv bestemt meg på forhånd hvordan jeg ønsket det. 

Anonymkode: 03380...31b

AnonymBruker
Skrevet

Bademiljø svarte aldri oss da vi tok kontakt via kontaktskjemaet på deres egen nettside. Vi skulle totalrenovere et stort bad. Da vi ringte dem etter noen uker fikk vi til svar at de hadde for mange oppdrag så de ville ikke komme på befaring. Greit nok, men hva med å gi denne beskjeden på mail? Dårlig service. 

Anonymkode: 82878...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...