AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Som tittelen sier, skal den lukte slik? Eller har den ligget for lenge? Har siste forbruksdag idag. Alle 3 poser luktet likt, men har jo også vært oppbevart likt. Det er ikke "dårlig" lukt, men vil jo unngå å bruke den om den er ment å lukte ferskt og har blitt ukontrollert "syltet" i posen. Står ingenting om at det er tilsatt noe eddik eller lignende, kun de 3 ingrediensene. Er fra Adams matkasse. Anonymkode: e3edc...47a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Jeg har av og til kjøpt sånne grillsalater med kål i, og når de begynner å lukte sånn, så er det ikke godt mer. Anonymkode: 4bf02...66d 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Ok, jeg valgte å stå over. Skal heller åpne en slik litt tidligere neste gang det kommer med i bestillingen, og se om de lukter det samme da, så jeg vet om det er meningen de skal lukte slik eller ikke. Anonymkode: e3edc...47a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, jeg valgte å stå over. Skal heller åpne en slik litt tidligere neste gang det kommer med i bestillingen, og se om de lukter det samme da, så jeg vet om det er meningen de skal lukte slik eller ikke. Anonymkode: e3edc...47a Min erfaring er at når kål ligger med andre sånne grønnsaker så blir det fortere sånn eddikaktig Anonymkode: 4bf02...66d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 De posene der blir fort dårlig, ja.. Holder maks to dager i kjøleskapet syns jeg 😕 Anonymkode: 4a41a...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå