Gå til innhold

Hvem spiser en standard grandis alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at Grandiosa ikke er kvalitetsmat, men jeg synes det er godt likevel! Så jeg spiser glatt en hel, gjerne med ekstra ost, og majones eller rømme på toppen. Men ikke hver uke eller måned. 

Anonymkode: a4ce1...2e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi spiser alltid en hel Grandiosa hver når vi skal ha det her i huset. (Om det har noe å si er vi mann på 80 og meg på 60kg). 

Jeg syntes ikke grandisene er noe særlig større enn en porsjonspizza man får på pizzarestaurant. 

Anonymkode: e2d33...d3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er overvektig. Klarer bare en halv. Kvinne, 43. 

Anonymkode: 8334c...a4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg sykt lyst på grandiosa. Har lest hele tråden 😂 Synes det er godt, på en rar måte, selv om det ikke akkurat er veldig god kvalitet. Og kan lett spise en hel til middag, for jeg spiser sjeldent lunsj. Er rett over 160 cm og pleier å ligge rundt 50 kg.

Anonymkode: e1159...ac6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper aldri så store frossenpizzaer. 1 200+ kcal er altfor mye, i tillegg til all fett og salt. Holder meg til mellomstore med rundt 750-800 kcal.

Mann, 175 cm og 74,5 kg.

Anonymkode: 94f01...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å spise en hel Domino's pizza 3 ganger i måneden, så en grandis er ingenting for meg 

Anonymkode: cd737...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 167 og absolutt ikke tynn, men spiser bare en halv. Da jeg var liten hadde vi en pizza på hele familien (2 barn og voksne)

Anonymkode: 5b5ec...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spist grandis på noen år, men spiser lett en hel selv. Er jente på 48 kg ☺️

Anonymkode: 7c814...a82

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det. Null problem. Voksen mann her.

• Nyttig 1
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dette beviser jo bare at de tynne kan bøtte innpå, mens overvektige spiser mindre og likevel legger på seg.

Anonymkode: e29c1...037

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg må ha en hel Grandiosa for å få nok energi. Det er ca 1200 kcal. Jeg trenger 2500-3000 kcal om dagen, og middagen må være såpass.

Endret av Isambard
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem. Spiser for det meste bare ett måltid pr dag.

Anonymkode: 903e6...dd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette beviser jo bare at de tynne kan bøtte innpå, mens overvektige spiser mindre og likevel legger på seg.

Anonymkode: e29c1...037

Nei, det beviser egentlig ingenting. 

Anonymkode: e89fe...76c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste nettopp en pepperoni grandis alene. Med tzatziki. Nam nam

Anonymkode: b30c5...05b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiser lett en hel alene. Føler det nesten er som å spise luft

Anonymkode: e1159...ac6

Skrevet

En hel grandiosa er da ingen sak å få i seg alene? 

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg 😃

AnonymBruker
Skrevet

Spiser ett stykke (1/8), klarer ikke mer. Jeg synes det er godt, litt merkelig.  Liker også en del  toro-retter. Kjempegodt. Blir bare en liten tallerken da.

Ellers liker jeg friske råvarer, delikat stekt eller kokt. Spiser ikke mer av den grunn. 

Er voksen kvinne, rundt 50 kg. 

Anonymkode: f2c19...625

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spiser ett stykke (1/8), klarer ikke mer. Jeg synes det er godt, litt merkelig.  Liker også en del  toro-retter. Kjempegodt. Blir bare en liten tallerken da.

Ellers liker jeg friske råvarer, delikat stekt eller kokt. Spiser ikke mer av den grunn. 

Er voksen kvinne, rundt 50 kg. 

Anonymkode: f2c19...625

Vekten er ganske uinteressant så lenge du ikke sier noe om høyde. 

AnonymBruker
Skrevet

En hel Grandiosa alene? Oi, det kunne ikke falt meg inn😅 Jeg spiser 2-3 stk. Hvis vi skal lage til hele familien, (meg, mannen, voksen sønn og to yngre barn) holder det med to, en sjelden gang tre Grandiosa.

Anonymkode: 49d22...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...