Gå til innhold

Hvem spiser en standard grandis alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en liten spinkel dame på rundt 50kg og jeg spiste nettopp en Grandiosa helt alene. Skulle kaste pappen, da jeg snudde den og så dette..

Hvordan i alle dager flere enn èn person kan bli mett på en Grandiosa, skjønner jeg ikke. Må være ment på små barn. 

20220613_201826.jpg

Anonymkode: b30c5...05b

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det holder med en halv en for meg men det har hendt en sjelden gang at jeg har spist en hel. Men, som oftest deler jeg den i to før jeg steker den .

Anonymkode: 40be2...fe7

• Liker 4
Gjest Luna Llena
Skrevet

Jeg kan klare en halv, en hel blir for mye. Veier 55 kg og er 170 cm.

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanskelig å forstå? Folk spiser gjerne flere måltider per dag. En pizza er 1200 kcal

Anonymkode: 94d87...32c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg veldig sulten kan jeg spise en hel, men som regel en halv og da har jeg som regel lyst på en bit eller to til, men lar være pga. kalorier, for å ha middag dagen etterpå, jeg deler med noen osv. Sjeldent jeg synes de porsjonsberegningene stemmer, en eller annen vei. Som student kjøpte jeg en sånn porsjonspose med risgrøt. Ja, var kanskje 3 skjeblad det da :fnise: Mens mange av disse fjordland middagene er for stor.

Anonymkode: 03083...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jeg veldig sulten kan jeg spise en hel, men som regel en halv og da har jeg som regel lyst på en bit eller to til, men lar være pga. kalorier, for å ha middag dagen etterpå, jeg deler med noen osv. Sjeldent jeg synes de porsjonsberegningene stemmer, en eller annen vei. Som student kjøpte jeg en sånn porsjonspose med risgrøt. Ja, var kanskje 3 skjeblad det da :fnise: Mens mange av disse fjordland middagene er for stor.

170 og 70kg btw.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde klart å spise en hel, så hadde jeg aldri gjort det. Stapper helst ikke magesekken full av hvetemel til middag. Forresten aldri kjøpt Grandiosa i mitt liv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne nok fint klart å spise en hel Grandiosa alene, men deler gjerne to på tre her i hus

Anonymkode: d4673...845

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om jeg hadde klart å spise en hel, så hadde jeg aldri gjort det. Stapper helst ikke magesekken full av hvetemel til middag. Forresten aldri kjøpt Grandiosa i mitt liv. 

Nei da er jo dette spesielt tråden for deg ☺

Anonymkode: b30c5...05b

• Liker 43
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kraftig overvektig og hadde aldri klart å spise en hel grandis.

Anonymkode: dcec5...758

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer fint å spise en hel grandis alene. Mann på 90kg. Ideelt kunne jeg klart 3/4 av den, men klarer alltid å proppe i de siste stykkene.

Foretrekker egentlig de andre grandisene med pepperoni eller kjøttdeig og løk, da de er litt mindre og akkurat passe. (Om det først skal spises grandis av en eller annen grunn)

Anonymkode: cd2fe...5ce

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg klarer det, men foretrekker annen pizza. Grandis er oppskrytt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser lett en hel og er sulten etterpå. Jeg blir ikke mett av sånn ultraprosessert mat, og spiser det derfor aldri. Spiser generelt ikke pizza lenger, blir ikke mett. Men om jeg bare skulle fulgt metthetsfølelsen og fikk servert en grandis så kan jeg sikkert lett spise to til og med. 

Kvinne. 180cm og bmi på 21

Anonymkode: 2fd18...677

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer fint å spise en hel grandis, og nei, jeg er ikke tjukk. 

Anonymkode: 7167f...930

• Liker 3
Skrevet

Jeg har klart det flere ganger, og jeg er en slank dame. Men de to siste bitene pleier å bli «flådd» for pålegget siden jeg må prioritere hva det siste skal bli og da vil jeg heller ha pålegget (kan spise deig delene senere)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Halv ferdigpizza klarer jeg nok, men foretrekker andre ferdigpizza enn Grandiosa.

Anonymkode: a4baf...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Null problem for meg å spise hele. En halv er for lite til middag, da blir det kveldsmats kos eller noe. Jeg er en kvinne på 173 og normalvektig om det betyr noe 😊

Anonymkode: ccd72...69f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

150 cm og 45 kg, spiser fint en hel grandis i slengen når jeg spiser det.

Anonymkode: 4803d...9a4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint spise en hel pizza, men ikke Grandiosa for den smaker papp.

Jeg er en slank dame på 175 og 62 kg

Anonymkode: c7ba0...6df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

120kg. Kan klare en hvis jeg er meget sulten, men som regel 2-3 stykker igjen.

Anonymkode: 8e503...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...