Gå til innhold

Jeg kommer ikke med menn,men nå har jeg hatt jentesex for første gang, og jeg kom 3 ganger og skalv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nesten litt redd da jeg Skalv for det har jeg aldri gjort, Jeg er bifil så har alltid vert forelsket/ tent på jenter også,men første gang jeg har hatt sex og hatt lyst til og være sammens med ei.

Er det normalt at man skjelver etter orgasmer ? er første gang jeg har gjort. Har ligget med ca 13 menn og hun er den første jenta og hun fikk meg til og komme sikkelig.

Anonymkode: e629a...719

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres normalt ut for meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjelver og rauter som ei ku når det går skikkelig for meg. Kan skjelve og ha etterdønninger etter orgasmen i mange minutter etterpå.

Så bra at du har funnet din greie og har fått din første orgasme😛

Anonymkode: fb7f4...ad3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og siden det var første gangen for deg med jente, var nok det også ekstra tennende, slik at du lett kom tre ganger, og det ble så intens som det ble. Og jenter vet jo bedre også.

Anonymkode: ed96d...074

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Godt det er normalt, ble redd en liten stund

AnonymBruker
Skrevet

Jenter vet bedre hva jenter liker enn det menn gjør.

Anonymkode: c0202...f68

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Statistisk er jo og dette vanlig.

De fleste menn tror jo en penis gir orgasme.

Anonymkode: 62dad...186

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det må jo være lov å formidle hvordan man vil ha ting når man har sex. Så er det lov å bytte ut den partneren som ikke lytter. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde dama annerledes enn disse mennene?

Anonymkode: a5d00...1da

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du andre jenter til å prøve jentesex.

Anonymkode: f1cbb...e3e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt normalt.

Forskning viser at kvinner i forhold med kvinner langt oftere har orgasme med partner og jevnt over er mer fornøyd med sexlivet.

Egentlig ganske logisk.

Anonymkode: 83db6...5f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Statistisk er jo og dette vanlig.

De fleste menn tror jo en penis gir orgasme.

Anonymkode: 62dad...186

Er så mange seksuelle analfabeter blant menn 🙈

Anonymkode: 83db6...5f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Sånn er det med meg og. Har hatt sex med flere menn enn kvinner, men aldri kommet med noen av dem. Med en kvinne kan jeg komme flere ganger og så voldsomt at jeg skjelver og er utslitt etterpå. 

Anonymkode: 86c24...172

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva er årsaken? Kvalitet på oralsexen? Varighet? Dramaturgi? Tabu? Eller er det rett og slett bare digg å slikke fitte? 

(Hilsen mann.)

Anonymkode: 44fbb...33f

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke helt det her.. Hva gjør at du opplever å få slik orgasme med denne damen enn alle de andre menn du har ligget med? Ble det brukt noe hjelpemiddel f.eks ? 🤔

Anonymkode: df11c...b13

AnonymBruker
Skrevet

Lurer og på hva kvinnen gjorde, som mennene ikke gjør.

Nå har jeg bare hatt sex med menn, og han ene ga med 9 orgasmer i løpet av et samleie, jeg trodde jeg nesten skulle dø. Og han ga meg stort sett flere orgasmer. Nå er han den desidert beste jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: e57c4...ce7

AnonymBruker
Skrevet

Er straight og har ikke hatt sex med jenter. Min lesbiske venninne sier hun har hatt heterofile jenter til sengs noen ganger.  Da reagere hun på at de ikke er vant til å bli tatt på annet enn kyss, pepper, fitte. Hun sier  hun  tror deg må være dønn kjedelig for jenter å ha sex med menn ut fra hvor lite de jentene har forventet av berøring og nytelse.  Vi har jo enormt mange erogene soner utenom.

Anonymkode: 3c01c...ba8

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble nesten litt redd da jeg Skalv for det har jeg aldri gjort, Jeg er bifil så har alltid vert forelsket/ tent på jenter også,men første gang jeg har hatt sex og hatt lyst til og være sammens med ei.

Er det normalt at man skjelver etter orgasmer ? er første gang jeg har gjort. Har ligget med ca 13 menn og hun er den første jenta og hun fikk meg til og komme sikkelig.

Men er ikke dugelig til noe. Så er det bare.

Anonymkode: 50696...779

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er ikke dugelig til noe. Så er det bare.

Menn*

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig, enda mer vanlig med det motsatte.

Anonymkode: a8c23...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...