AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Har en tre uker gammel baby som jeg trenger bæresele/sjal til. Hovedsaklig for å bære ham rundt omkring i huset. Ønsker at han kan bæres både innover mot kroppen og utover, samt ha mulighet for solskjerming. Viktig at den er snill mot ryggen min da jeg sliter veldig med vondt mellom skulderbladene av å bære 😅 Noen som har gode anbefalinger? Anonymkode: 1a99d...9c8
mereo Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ergobaby aura elastisk sjal til nyfødt og ergobaby omni 360 fra 3-4 mnd Sjalet avhenger litt av vekt, men her fungerte det kjempe fint fram til 3-4 måneder, da ble selen mye bedre og babyen passet mye bedre i selen
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Anbefaler deg å følge norsk bæregruppe på Facebook for mange gode tips og råd jeg ville ikke gått for babybjörn eller lignede som ikke er ergonomiske. Så er det heller ikke anbefalt å bære en nyfødt utover, pga kvelningsfare i og med at de ikke kan bære hodet selv enda. Selv har jeg brukt elastisk bæresjal, ergobaby 360 og baby tula. Mest fornøyd med sistnevnte og bæresjal, men i og med at det var elastisk, så kunne jeg ikke bruke det så lenge Anonymkode: 66a83...4bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Veldig fornøyd med Ergobaby Embrace! Anonymkode: 657e9...dca 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Kun erfaring med Ergobaby embrace, men likte den godt og brukte den en masse. Tok noen forsøk for baby ble fortrolig med den, men etterhvert var den go-to-metoden for å få baby til å sovne! 😄 Anonymkode: b9ecf...0a0 1
Bloated Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Anbefaler eigentleg elastisk sjal når dei er så små, eg hadde bere eit billeg eit men det var gull likevel fram til det blei litt vekt i dei 😊 og så tula free to grow, passer like godt til ein på nokre mnd som ein på 3 år 😄 og god for ryggen! Har store problem med rygg og nakke og har ingen problem med å bære eldste på 18 kg i den hatt ergonaby 360 òg, likte den men synes den var meir klumpete for min kropp ergonaby omni ville eg styrt unna, den passer best mennesker på 2 meter og normal til stor kroppsbygning tydeligvis, eg er 173 og hakket større enn normalen, og hadde ikkje sjans å få den stram nok 🙈
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Babybjörn er ergonomiske nå. Det er de gamle som ikke var det. Anonymkode: b05de...916
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Babybjörn one air er utviklet i samråd med leger. Den gir god avlastning for ryggen (bærer på hoftene) og har nyfødt instillinger. 4 forskjellige sittestillinger som kan brukes når babyen er litt større. Jeg likte veldig godt den, også ser de ganske fine ut spør du meg. Maks 15 kg og 100 cm i høyde, så denne kan du bruke ganske lenge. Lett å ta på og av. Ergobaby sin er et rent helvete å ta på, med hundre små deler. Ellers er de ganske like i bruken. Anonymkode: 711bd...0a6
Luckiness Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Babybjörn one air er utviklet i samråd med leger. Den gir god avlastning for ryggen (bærer på hoftene) og har nyfødt instillinger. 4 forskjellige sittestillinger som kan brukes når babyen er litt større. Jeg likte veldig godt den, også ser de ganske fine ut spør du meg. Maks 15 kg og 100 cm i høyde, så denne kan du bruke ganske lenge. Lett å ta på og av. Ergobaby sin er et rent helvete å ta på, med hundre små deler. Ellers er de ganske like i bruken. Anonymkode: 711bd...0a6 Veldig enig i denne! Vi er fornøyd med vår.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #10 Skrevet 14. juni 2022 Kahubaby. Den er supermyk og ikke noe stivt eller klumpete i panelet slik Ergobaby og Baby Bjørn. Den er ergonomisk riktig for både bærer og baby. Stroppene kan krysses på rygg for økt komfort, og selen blir veldig tynn og liten. Siden den bar er et tynt lag med stoff i selve panelet hvor babyen sitter er den tynn og luftig også. Anonymkode: 3a2bd...b52
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #12 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Babybjörn one air er utviklet i samråd med leger. Den gir god avlastning for ryggen (bærer på hoftene) og har nyfødt instillinger. 4 forskjellige sittestillinger som kan brukes når babyen er litt større. Jeg likte veldig godt den, også ser de ganske fine ut spør du meg. Maks 15 kg og 100 cm i høyde, så denne kan du bruke ganske lenge. Lett å ta på og av. Ergobaby sin er et rent helvete å ta på, med hundre små deler. Ellers er de ganske like i bruken. Anonymkode: 711bd...0a6 Enig at de vanlige Ergobaby selene er klumpete og vonde. Men Embrace er mer som et sjal, elastisk stoff og enkel å ta på. Baby sov så godt i den! Anonymkode: 657e9...dca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå