AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Hei, Ønsker å etablere et sted på kontoret som kan benyttes til trening hjemme. Har fra før av treningsmatte og treningsstrikk. men første omgang ønsker jeg meg manualer, treningsstang, treningsbenk osv. Er det noen merker? eller enkelte treningstider som er trygge? Har aldri bestilt treningsutstyr fra nett før, og er derfor ikke kjent med hva som er bra. Det er lite utvalg på xxl vi har i nærheten, noen forslag til sider en kan bestille fra ? Eventuelt merker? Eller andre trening/treningsutstyr-tips tas gjerne i mot! På forhånd takk! Anonymkode: 485a0...e4e
Sandum.PT Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Ønsker å etablere et sted på kontoret som kan benyttes til trening hjemme. Har fra før av treningsmatte og treningsstrikk. men første omgang ønsker jeg meg manualer, treningsstang, treningsbenk osv. Er det noen merker? eller enkelte treningstider som er trygge? Har aldri bestilt treningsutstyr fra nett før, og er derfor ikke kjent med hva som er bra. Det er lite utvalg på xxl vi har i nærheten, noen forslag til sider en kan bestille fra ? Eventuelt merker? Eller andre trening/treningsutstyr-tips tas gjerne i mot! På forhånd takk! Anonymkode: 485a0...e4e Mange fine og trygge merker og sider i Norge. X-life, Treningspartner, Sportsmaster og XXL som du er inne på. Sikkert flere. Trygge merker med norske team bak seg er for eksempel Abilica eller Masterfit 👍
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Sandum.PT skrev (12 timer siden): Mange fine og trygge merker og sider i Norge. X-life, Treningspartner, Sportsmaster og XXL som du er inne på. Sikkert flere. Trygge merker med norske team bak seg er for eksempel Abilica eller Masterfit 👍 Takk! Da skal jeg ta en titt på disse Anonymkode: 485a0...e4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå