Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Har sett 4 luftambulansehelikoptre og to militærfly de siste 20 min. Et par av de står stille over det som for meg ser ut som Oslo S/Bjørvika, og andre sirkler rundt over byen. Noen som aner hva som har skjedd?? Finner ingenting på nyhetene, foreløpig da...
Gjest Lea Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 I går kveld var det også et politi(?)helikopter som sirklet litt rundt. Har heller ikke sett noe på nyhetene.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Gjem deg Sneip....fort!! ← Shyhhsj.... Ikke si at jeg er her engang! Tenkte jeg skulle late som at det er Pulver som har stjålet navnet igjen! Så kan jeg være en helt annet et annet sted! *feber ja*
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Har sett 4 luftambulansehelikoptre og to militærfly de siste 20 min. Et par av de står stille over det som for meg ser ut som Oslo S/Bjørvika, og andre sirkler rundt over byen. Noen som aner hva som har skjedd?? Finner ingenting på nyhetene, foreløpig da... ← Var bare jeg som fikk litt pustevansker et øyeblikk, men det gikk bra
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Var bare jeg som fikk litt pustevansker et øyeblikk, men det gikk bra ←
MiniMjau Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Ja, det var voldsomt til opplegg! De sirklet like over Bjørvika/Ekeberg tror jeg.
Brunhilde Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Og hva dette har å gjøre med aktuelle saker klarer ikke jeg å se!
MiniMjau Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Det var jo en veldig aktuelle sak i går kveld da dette her pågikk.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 Men nå sporer den jo HELT av! Tilbake til start; ER DET NOEN SOM VET HVA I ALL VERDEN SOM PÅGIKK I OSLO IGÅR?
Gjest Miloine Skrevet 14. november 2005 #11 Skrevet 14. november 2005 Hei Sneip Det var et eller annet stort arrangement i går på Blinderen (hele helgen) Lurer på om det var Astrofysisk institutt som hadde det! Det var iallefall en del militærhelikopter og luftambulanser til stede på dette arangementet (skrives det sånn??) Kanskje det var det!
Gjest LoisLane Skrevet 14. november 2005 #12 Skrevet 14. november 2005 Ro dere ned, da. Noen som vet hva som har skjedd i Oslo i dag, eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #13 Skrevet 14. november 2005 Hei Sneip Det var et eller annet stort arrangement i går på Blinderen (hele helgen) Lurer på om det var Astrofysisk institutt som hadde det! Det var iallefall en del militærhelikopter og luftambulanser til stede på dette arangementet (skrives det sånn??) Kanskje det var det! ← Takk for første "alvorlige" svaret! Var kanskje det det var ja!
Caramba Skrevet 14. november 2005 #14 Skrevet 14. november 2005 Jepp, det var Astrofestival med Luftambulanser og masse virak. Jeg også så villmannskjøring med helikopter over byen i går, he he he. Trodde minst det hadde vært en schvær ulykke et eller annet sted.
Gjest Miloine Skrevet 14. november 2005 #15 Skrevet 14. november 2005 Takk for første "alvorlige" svaret! Var kanskje det det var ja! ← Bare hyggelig! Det var jo det du egentlig spurte om Ha en fortsatt fin dag!
Tigerlily Skrevet 14. november 2005 #16 Skrevet 14. november 2005 Hørte og så en del helikoptere da jeg satt og leste på Blindern i går. Lurte også på hva det var, satser på at det som tidligere nevnt hadde noe med astrofysisk institutt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #18 Skrevet 14. november 2005 Tråden er ryddet litt i Misty (mod) ← Ja, og det var kanskje ikke så dumt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå