AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Er det bare jeg som synes at det er fryktelig stygt når folk kommer med sånne kommentarer i forumet her, eller i virkeligheten? Også folk som lirer av seg sånt: «han der må jo jo ha ADHD», eller «hun er sikkert autistisk», «retard!» «Han er helt mongo». Det er bare så stygt. Og det høres så dumt ut også, når man går rundt og leker hobbypsykolog på den måten. Og det virker som en veldig usikker person, som har behov for å heve seg over andre. Trodde at voksne folk visste bedre enn å komme med sånt.. Men der tok jeg feil! Anonymkode: f12b9...51e 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Det er nok ikke alle her på forumet som er så veldig voksne folk når det gjelder oppførsel. Noen av brukerne er unge og skal tøffe seg, andre er voksne men ikke så smarte, og så er det de som liker å vrenge ut av seg noe gørr og slippe unna med det. Heldigvis er det også mange fine og gode folk her, i alle slags aldre. Prøv å heller ta til deg det de skriver, for der kan du finne mye bra. Anonymkode: ba268...d0f 1
Gjest Ghostface Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Synes det er lavmål å si noe slikt eller å leke hobbypsykolog enten her inne eller i det virkelige liv.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Temmelig patetisk ja! En utdannet psykolog eller psykiater krever i alle fall litt tid for å slå fast at en person eventuelt har en eller annen form for diagnose. Samtidig som folk uten som som helst utdannelse eller erfaring liksom skal lire av seg alt mulig piss, bare på bakgrunn av en liten kommentar her på Kvinneguiden? 0mtrent like irriterende som alle tullingene som sutrer og klager, på grunn av påståtte "troll!" i hver eneste forbanna tråd her inne. Anonymkode: 8b294...328 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 "Mongo" syns jeg er greit som et generelt skjellsord når folk later til å ha irriterende tungt for det. Nå kalles jo heller ikke lengre folk med Down's syndrom for "mongoloide", så akkurat det uttrykket anser jeg som frigjort for bruk til eder og galle. Anonymkode: d293a...41b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå