Gå til innhold

Alternative folk som smører seg med ulike oljer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som synes det lukter vondt? Gammelt og ikke så fresht?

Anonymkode: 025fe...031

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke oljer er det du sikter til? Jeg synes f.eks. at mandelolje, jojobaolje, roseolje, og nypeolje lukter veldig godt.

Anonymkode: 094ce...da1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvilke oljer er det du sikter til? Jeg synes f.eks. at mandelolje, jojobaolje, roseolje, og nypeolje lukter veldig godt.

Jeg vet ikke. Er jo mye som lukter godt også-er nok en spesiell type jeg reagerer på men aner ikke hvilken det er🤷‍♀️ men er en lukt jeg kjenner av flere som driver med litt alternative ting, som healing eller oljer som skal påvirke humør o.l

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Lukter ofte harskt. 

Anonymkode: b3760...145

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vet ikke. Er jo mye som lukter godt også-er nok en spesiell type jeg reagerer på men aner ikke hvilken det er🤷‍♀️ men er en lukt jeg kjenner av flere som driver med litt alternative ting, som healing eller oljer som skal påvirke humør o.l

Eneste oljen jeg vet som påvirker humøret eller dvs. roer ned er lavendelolje og det synes jeg også lukter veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo mange forskjellige oljer, men jeg synes ofte at naturlige dufter fra krydder og blomsteroljer er bedre enn parfyme. Får fysisk hodepine av enkelte parfymedamer og menn. Så er vel jeg litt alternativ og da.

Anonymkode: 822c1...5d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes jo mange forskjellige oljer, men jeg synes ofte at naturlige dufter fra krydder og blomsteroljer er bedre enn parfyme. Får fysisk hodepine av enkelte parfymedamer og menn. Så er vel jeg litt alternativ og da.

Anonymkode: 822c1...5d7

Ja, tror det ts snakker om er smak og behag. Man trenger heller ikke være alternativ for å like f.eks. rose, jojoba, eller lavendel hvis det er slike oljer det er snakk om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eteriske oljer er helt pyton. Brukte det litt for mye for noen år siden. Syns det er helt jævlig nå. Luktfri er best. Vanlig parfyme er verst.

Anonymkode: 4910a...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...