AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Hei! Har noen trær som står på kommunen sin eiendom, og har sendt inn til kommunen om di kan felles eller beskjæres. Det har kommunen da godtatt, og leid inn en som sku felle disse to trærne. MEN nabodama har jaga di som skal felle trærne bort TO ganger nå og påstår at alle naboene må godkjenne at kommunen feller trær på sin egen eiendom? Noen som vet noe om dette?? Det kan jo ikke stemme? Anonymkode: a8654...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Del Skrevet 17. juni 2022 Ta kontakt med kommunen. Anonymkode: 5ebda...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totning Skrevet 18. juni 2022 #3 Del Skrevet 18. juni 2022 Har vert borti noe tilsvarende som innleid arborist endte med å ringe teknisk etat i komunnen å få visitt fra dem grunnet at nabo til de jeg var leid inn hos ikke ville la meg felle på kommune tomta noe jeg hadde fått tillatelse til av kommunen så etter visitt så blei det felling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå