Gå til innhold

Sosiale medier - uteblitt betaling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt på meg oppdrag av en bedrift i å produsere innhold til både mine og deres sosiale medier, der vi avtalte en fast pris. Etter å ha sendt faktura og gjentatte betalingspåminnelser har jeg fortsatt ikke fått betalt. Når jeg kontakter de om det tar det opp til 2 uker før jeg får svar, og da sier de at betalinger tar litt tid. Nå er det gått snart 2 måneder, og denne saken har tatt mye mer tid og krefter enn jeg først antok. Jeg har aldri vært i denne situasjonen tidligere og aner ikke hva jeg skal gjøre. Har vært i kontakt med forbrukertilsynet som sier de ikke kan bistå og at jeg må kontakte advokat, noe jeg verken har råd eller lyst til. Jeg skrev under på en samarbeidsavtale og har all kommunikasjon via mail, så bevis har jeg jo. Noen som har råd og vet hva jeg bør gjøre?

Anonymkode: be42b...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send innkassovarsel så send til innkasso.

AnonymBruker
Skrevet

Send til inkasso, som nevnt over. Eller vurder å selge fakturaen til en tredjepart. Fiken har for eksempel en funksjon for dette.

Anonymkode: a5efa...f97

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg det selvom jeg er privatperson og ikke en bedrift?

Anonymkode: be42b...931

Skrevet

Jepp, for eks via https://www.debet.no/artikkel/sende-inkasso-privatperson

Bare første svar jeg fikk på google så har ingen erfaring med dei. Contra tror jeg også tilbyr det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...