AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Jeg og samboer skal til IKEA på Slependen i morgen, men vi må ta tog til Slependen stasjon. Jeg ser på Maps at man kan få fra stasjonen, er det mulig? E18 er jo hovedveien der. Er det en undergang i nærheten slik at man kommer over? Blir litt engstelig kjenner jeg.. Gjerne flytt tråden hvis tema ikke stemmer 😅. Anonymkode: dd9dc...ca0
Kjetil E Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og samboer skal til IKEA på Slependen i morgen, men vi må ta tog til Slependen stasjon. Jeg ser på Maps at man kan få fra stasjonen, er det mulig? E18 er jo hovedveien der. Er det en undergang i nærheten slik at man kommer over? Blir litt engstelig kjenner jeg.. Gjerne flytt tråden hvis tema ikke stemmer 😅. Anonymkode: dd9dc...ca0 Det er et godt stykke å gå fra Slependen stasjon til Ikea. Gå istedet av toget på Sandvika stasjon og ta buss 270 mot Nesøya. Den stopper rett ved Ikea, mulig holdeplassen heter Ikea faktisk. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Hvorfor tar dere ikke IKEA-bussen? Eller går den ikke lengre? Anonymkode: 2cd46...454 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Det går gratis buss fra Oslo sentrum en gang i timen, hvis det er der dere kommer fra. Anonymkode: af7d6...18a 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar dere ikke IKEA-bussen? Eller går den ikke lengre? Anonymkode: 2cd46...454 Det sto ikke at den gikk så tidlig. Anonymkode: dd9dc...ca0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går gratis buss fra Oslo sentrum en gang i timen, hvis det er der dere kommer fra. Anonymkode: af7d6...18a Står ikke at den går så tidlig, men får se i morgen 😊. Anonymkode: dd9dc...ca0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Kjetil E skrev (4 minutter siden): Det er et godt stykke å gå fra Slependen stasjon til Ikea. Gå istedet av toget på Sandvika stasjon og ta buss 270 mot Nesøya. Den stopper rett ved Ikea, mulig holdeplassen heter Ikea faktisk. Takk for svar. Gjør nok dette, så sant IKEA bussen ikke går (vi skal dit ganske tidlig). Anonymkode: dd9dc...ca0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Hvis dere skal ta tog, så ta heller tog til Billingstad stasjon. Da må dere bare gå ned en nokså lang bakke så ser dere IKEA. Anonymkode: 9df18...667
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis dere skal ta tog, så ta heller tog til Billingstad stasjon. Da må dere bare gå ned en nokså lang bakke så ser dere IKEA. Anonymkode: 9df18...667 Takk, så at det var enklere ja 😊 Anonymkode: dd9dc...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå