AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Vi skal på en legetime på andre siden av landet. Der blir første gang på fly med barnet og vi tenkte det var praktisk om vi reiste begge to ettersom det er med overnatting og barnet er ganske ungt. Vi tenkte selvsagt å betale for foreldre nr to selv. Men nå sier pasientreiser at de kun kan bestille for en voksen og at vi ikke får lov å bestille selv og få refunder to av billettene. Noen som har vært borti dette? Er de så firkantet? Anonymkode: f199d...c65
enkefru Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ikke vært borti det du skisserer her, men pasientreiser ER utrolig firkantet, så ikke overrasket om det ikke er mulig 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Fjugur skrev (4 minutter siden): Ikke vært borti det du skisserer her, men pasientreiser ER utrolig firkantet, så ikke overrasket om det ikke er mulig Syns dette blir litt dumt. Vi har jo tenkt p dekke kostnaden selv. Anonymkode: f199d...c65
Curiousine Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vi skal på en legetime på andre siden av landet. Der blir første gang på fly med barnet og vi tenkte det var praktisk om vi reiste begge to ettersom det er med overnatting og barnet er ganske ungt. Vi tenkte selvsagt å betale for foreldre nr to selv. Men nå sier pasientreiser at de kun kan bestille for en voksen og at vi ikke får lov å bestille selv og få refunder to av billettene. Noen som har vært borti dette? Er de så firkantet? Anonymkode: f199d...c65 Nå har jeg ikke jeg vert bort i denne situasjonen selv, men jobber på sykehus. Pasientreiser er sykt firkantet på reglene sine 😏 kan hende dere bare må la de bestille det de skal bestille, å at dere bestiller den andre billetten Endret 13. juni 2022 av Curiousine 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Curiousine skrev (Akkurat nå): Nå har jeg ikke jeg vert bort i denne situasjonen selv, men jobber på sykehus. Pasientreiser er ofte ganske så firkantet på reglene sine😏 kan hende dere bare må la de bestille det de skal bestille, å at dere bestiller den andre billetten Dette. Foreldre nr 2 må booke egen billett på egenhånd. Anonymkode: a8ffb...19b 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Curiousine skrev (Akkurat nå): Nå har jeg ikke jeg vert bort i denne situasjonen selv, men jobber på sykehus. Pasientreiser er ofte ganske så firkantet på reglene sine😏 kan hende dere bare må la de bestille det de skal bestille, å at dere bestiller den andre billetten Ja. Det blir nok sikkert sånn. Vi får gjerne Til å sitte sammen likevel dersom det er mulig å velge seter i etterkant. Anonymkode: f199d...c65
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Det blir nok sikkert sånn. Vi får gjerne Til å sitte sammen likevel dersom det er mulig å velge seter i etterkant. Anonymkode: f199d...c65 Du velger seter ved innsjekk. Pasientreiser booker ikke seter til dere med mindre dere må ha tilrettelegging (rullestol) Anonymkode: a8ffb...19b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Jeg ser ikke problemet. Jeg har kronisk sykt barn og har bruke pasientreiser mye. De bestiller for meg og barnet, og så bestiller jeg for mannen selv. Er ikke noe problem i det hele tatt. Husk å bestille med fast track om du reiser i sommerferien. Gjennom pasientreiser får man alltid fast track, så kjipe om den ene blir stående i lang kø Anonymkode: d260e...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser ikke problemet. Jeg har kronisk sykt barn og har bruke pasientreiser mye. De bestiller for meg og barnet, og så bestiller jeg for mannen selv. Er ikke noe problem i det hele tatt. Husk å bestille med fast track om du reiser i sommerferien. Gjennom pasientreiser får man alltid fast track, så kjipe om den ene blir stående i lang kø Anonymkode: d260e...1a4 Ah. Godt å vite. Takk Anonymkode: f199d...c65
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 Er bare sånn systemet er. Tenk så mye styr og ekstra administrasjonen det ville blitt, om pasientreiser måtte holde rede på og kreve inn penger for alle reiser de ikke skal dekke? Anonymkode: e1fdd...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi skal på en legetime på andre siden av landet. Der blir første gang på fly med barnet og vi tenkte det var praktisk om vi reiste begge to ettersom det er med overnatting og barnet er ganske ungt. Vi tenkte selvsagt å betale for foreldre nr to selv. Men nå sier pasientreiser at de kun kan bestille for en voksen og at vi ikke får lov å bestille selv og få refunder to av billettene. Noen som har vært borti dette? Er de så firkantet? Anonymkode: f199d...c65 Du kan kun få for ett barn og en voksen. Far må feks bestille utenom selv. Og det er billigste reisemåte. Tog eller fly. Anonymkode: dc2d9...db9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er bare sånn systemet er. Tenk så mye styr og ekstra administrasjonen det ville blitt, om pasientreiser måtte holde rede på og kreve inn penger for alle reiser de ikke skal dekke? Anonymkode: e1fdd...a6e Tenkte vel mer på at de kunnne refundert på regning sånn som de gjør for andre deler av reisen. Anonymkode: f199d...c65
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan kun få for ett barn og en voksen. Far må feks bestille utenom selv. Og det er billigste reisemåte. Tog eller fly. Anonymkode: dc2d9...db9 Ja. Jeg vet vi kun får for en voksen. Men lurte på om det virkelig er slik at vi ikke kan bestille biletter selv og få refundert et beløp i stedet. Slik som for overnatting og mat, parkering etc. og her er det definitivt snakk om fly. Anonymkode: f199d...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå