Gå til innhold

Trenger tips til regntøy som vil holde 3 åringen tørr!😅 (har Kattnakken nå).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, de er ute flere ganger for dagen. Og regntøyet blir som regel gjennomvått første gang, så da ligger de det i en lukket pose UTEN å spyle det først. Så når jeg kommer hjem lukter det hyyyy, i tillegg til at sand, jord og stein har grodd fast😅 Så vaskemaskin må til, spylen i dusjen tar det ikke skikkelig 

Anonymkode: 28a26...90d

Tipper vannsøylen blir rimelig fort ødelagt når regntøyet blir liggende pakket inn med sand og stein og det må vaskes i maskin ofte. Ville spurt barnehagen om de kan henge opp tøyet i grovgarderoben om de har det. 

Anonymkode: 133cb...00c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her bruker gutten vår helt Basic regntøysett fra reflex, tror d kostet 349 på tilbud. Hatt ett tilfelle på ett år med behov for skiftetøy. 

Anonymkode: ba9c4...c89

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått masse skryt av barnehagen for regndress fra Tiny Trolls av Norway. Vårt barn var det eneste som var tørt på de våteste dagene. 

nå bruker vi regntøy fra Stormberg som har vært best i test flere år. Barne er alltid tørre. Vi bor på Vestlandet og er vant til mye regn 😅

Anonymkode: fe8e3...4b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi har fått masse skryt av barnehagen for regndress fra Tiny Trolls av Norway. Vårt barn var det eneste som var tørt på de våteste dagene. 

nå bruker vi regntøy fra Stormberg som har vært best i test flere år. Barne er alltid tørre. Vi bor på Vestlandet og er vant til mye regn 😅

Anonymkode: fe8e3...4b6

Har hørt veldig mye bra om Stormberg sitt regntøy, så det burde absolutt sjekkes ut 😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Tipper vannsøylen blir rimelig fort ødelagt når regntøyet blir liggende pakket inn med sand og stein og det må vaskes i maskin ofte. Ville spurt barnehagen om de kan henge opp tøyet i grovgarderoben om de har det. 

Anonymkode: 133cb...00c

Det jeg også tenker, men har ikke hatt hjerte til å sende h*n i barnehagen luktende surt 😅 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei😊

Jeg er desperat og trenger tips til regntøy som vil holde barnet mitt tørt i barnehagen 😅 Siden barnet mitt begynte i barnehagen har vi brukt Kattnakken, og har pr nå 2-delt sett med 30.000mm vannsøyle. MEN dette året i barnehagen har jeg ikke gjort annet enn å vaske/tørke regnklær og skifteklær, holder på å bli gaaaaal. 3-4 av 5 dager i uken får jeg hjem gjennomvåt regntøy + en helt tømt skiftekasse med regntøy. Jeg sjekker daglig for rift men finner ingen. Barnet mitt er veldig glad i vann, men skal da gå an å være det uten å bli klissvåt daglig? 

Noen som har tips til regntøy jeg burde teste? Kan informere om at vi bor på kysten av Vestlandet, så det regner en del igjennom året 😅

didrikson 😄

Anonymkode: 3ac5f...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er superfornøyd med regntøy fra Reflex (kjøpt på Barnas hus). Min trekkes mot alt som kan ligne vann og gjørme, men har enda til gode at han blir våt gjennom. Skyller den verste gjørma av, og vasker det annenhver mnd. Settene går i arv til lillesøster som heller ikke har blitt våt gjennom enda. Heller ikke på knærna selv om hun krabber enda.

Anonymkode: 6cc9d...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...