Gjest Cliff Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Hei!! Sitter her å har vannvittig tannverk, trenger en tannlege fort som f. Problemet er at jeg ikke har penger til dette nå, så jeg lurer på om noen vet om det finnes tannleger som tar betaling på avbetaling i Oslo området. Håper på svar. Hilsen Tannpina
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Tannlegevakta i Oslo. Der kan du få giro.
Charmina Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Ring en runde og hør, her i Bergen er det iallefall mange som tilbyr avbetaling har jeg hørt. Men det er jo dyrt det også da, for det kommer jo renter! Lykke til
Gjest Miloine Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 (endret) Au, føler med deg! Da jeg var hos tannlegen og måtte tilbake noen ganger etter det, var det greit for dem at jeg betalte litt og litt! Foresten, tannlegen som forøvrig holdt til på Lambertseter, var utrolig flink og forsiktig, og tok hensyn til min tanlegeskrekk. MENS DU VENTER PÅ TANNLEGETIME, OG DU HAR TANNVÆRK: Da jeg hadde tannværk - hvilket er helt jævlig - la jeg en dispril mot den tannen som var vond! Det hjalp, jeg fortalte det til tannlegen, og han sa han hadde hørt om flere som benyttet seg av det rådet! Er det akutt, så prøver man alt for å lindre smerten! En annen ting(mens man venter på time) som også kan gjøres, er å smøre på det middelet som spedbarn bruker når de klør i munnen pga. at de får tenner! Dette bedøver ganske bra smerten! Endret 15. november 2005 av Miloine
Lizzie Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 En annen ting(mens man venter på time) som også kan gjøres, er å smøre på det middelet som spedbarn bruker når de klør i munnen pga. at de får tenner! Dette bedøver ganske bra smerten! ← Veldig bra tips! Vi har masse Dentinox her i huset, så det tipset skal jeg merke meg til neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #6 Skrevet 17. november 2005 Er endel som sier ja til avbetaling. Andre krever at man har vært pasient der en stund før man får en slik ordning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå