Gå til innhold

Hvor bo i Gdansk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer en langhelg i Gdansk i og med at det er ganske rimelig, både å reise og bo. Har aldri vært der, men tenker jo at det er fornuftig å bo litt sentralt. Noen som har vært der som kan anbefale hotell? Har også sett på Airbnb, og det er mye fint til en rimelig pris, men synes samtidig det er litt skummelt å leie airbnb.

Anonymkode: bceed...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bodde på et veldig fint hotell som het «Hotel number one», mener å huske at hotellet hadde spa-fasiliteter rett i nærheten og var rett ved sentrum. Var der i 2018.

Anonymkode: 1f1c9...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide via Airbnb. Nytt, flott bygg i gangavstand til sentrum. Jeg tror vil leide av et «profesjonelt» selskap. Stor, flott, moderne leilighet til ekstremt lav pris . Var null problemer. 
 

Ellers fin by, moderne kjøpesenter, koselig sentrum, stort moderne krigsmuseum, flott teknisk museum, kort avstand til badebyen Sopot. Drar gjerne tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid leiligheter av utleieselskaper via. booking.com og vært fornøyd med det. Da har de gjerne hatt tilbud om å sende sjåfør til flyplassen som har med nøkkel til oss. 

Har bodd på mange ulike hoteller. Puro er veldig fint syns jeg og hadde god frokost, men man bør reise med noen man kjenner godt siden det er glassvegger på badet. IBB er også veldig fint, men det ble en del støy siden det ligger i hovedgaten. Bodde på Holiday inn en gang, fint hotell, men var ikke super fornøyd med frokosten. Hotel Gdansk er mange år siden jeg bodde på, så er ikke helt oppdatert, med fint hotell med øl-bryggeri. Har også bodd på Hotel Hanza. Helt greit og siden jeg reiste med moren min var det helt ypperlig at de hadde twin rom med to 120cm senger. Fin utsikt over kanalen. 

Her er de to siste stedene jeg leide leilighet, det skal sies at dette var i 2019 og tidlig 2020

https://www.booking.com/hotel/pl/city-break-gdansk-rajska-8.no.html?aid=304142

https://www.booking.com/hotel/pl/stay-in-apartments-gdansk.no.html?aid=304142

Anonymkode: 9515f...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde rimelig og sentralt på Kobza haus. Rett ved pariserhjulet. Veldig fornøyd og kommer til å bo der neste tur også! 

Anonymkode: d23e7...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bod på sas og hilton - begge helt OK. 

Anonymkode: 2ffaa...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har bodd ved Hotel Grano Old Town i Gdansk? Hvordan var det, anbefales?

Anonymkode: 6cfe1...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i gdansk mange ganger, anbefaler virkelig Sopot område, på stranden. Sheraton Sopot Hotel uten tvil!
Kjempe fin strand, og meget rimelig priser for 4-5 stjerners. Har bodd både sentralt og på stranda, syns absolutt det er bedre å bo på stranda, no helt magisk å våkne til vannet og utsikten.
Som du sier, å reise dit er kjempe billig, så veldig verdt det å bruke 1500-2000/natta på en 5 stjerners hotel, som hadde kosta 4-6000 i Norge. Luksushoteller der er svært rimelig.

https://www.booking.com/hotel/pl/sheratonsopot.html?aid=376363&label=booking-name-L*Xf2U1sq4*GEkIwcLOALQS540988882221%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C563%2C000%3Aac%3Aap%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1010776%3Ali%3Adec%3Adm%3Appccp%3DUmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YfqnDqqG8nt1XFzPnqOODws&sid=97a7c0f5bdab1cda2dc13e56809d02b6&atlas_src=sr_iw_btn;checkin=2022-08-22;checkout=2022-08-24;dest_id=30575;dest_type=landmark;dist=0;group_adults=2;group_children=0;highlighted_blocks=8955236_94109840_2_2_0;no_rooms=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;type=total;ucfs=1&

Gdańsk In Your Pocket no.56 (Sopot & Gdynia) – Poland In Your Pocket Blog

 

Poland beaches - Top 10 beaches in Poland | Poland beach, Top 10 beaches,  Beach

Anonymkode: db24e...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bodd På Craft beer central hotel, veldig fint opphold med utrolig flotte rom. Tar litt tid å gå til gamlebyen, men fortsatt en del gode restauranter i nærheten.
Har også bodd på Hotel Sadova som er nærmere gamlebyen. De hadde utrolig gode drinker, middag og innendørs basseng. Flott hotell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...