Gå til innhold

Trygg parkering Göteborg

Selbu

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøre nedover i Europa i juli og ser for oss et stopp på Liseberg på vei ned til Trelleborg og fergen over til Tyskland. Leser at det er mye bilinnbrudd i dette området og at de går spesifikt etter norske skilt. 🥲 Er det noen som har tips til trygg parkering,  eventuelt et sted å oppbevare bagasjen? Takknemlig for alle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

muligens et hint om at du får null treff på spm "trygg parkering i gøteborg" ;)

byen er jo liten, så om du parkerer på et hvilketsomhelst phus i sentrum er du på Liseberg på 10-15 minutter, evt trikk.

alltid risikabelt å parkere en bil full av verdisaker, men da unngår du kanskje de bandene som målrettet går etter Liseberggjestene.

Anonymkode: 12cb0...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Boren min og kameraten hans parkerte på det parkeringshuset som er nærmest Liseberg, de fikk bakruta knust, passasjertuta knust, og frastjålet bager og gps som lå i hanskerommet. Saken ble henlagt nesten før den ble mottatt fordi det var så vanlig, de anmeldte nesten bare fordi forsikringa krevde det. 

Så når jeg har hatt ærrend i Gøteborg, så har jeg faktisk dratt til utenfor sentrum, og tatt buss eller trikk inn, tar ikke sjansen.

Anonymkode: 3c9a8...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det tryggeste er å kjøre non-stop fra Norge til Danmark, Swedistan har blitt en utrygg krigssone uten like.

Anonymkode: a4146...647

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tryggeste er å kjøre non-stop fra Norge til Danmark, Swedistan har blitt en utrygg krigssone uten like.

Anonymkode: a4146...647

Om jeg var ts så hadde jeg ikke tilbragt for mye tid utenfor bilen i Trelleborg heller.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Synd at de ikke fikser en sikker løsning for turister. Har dessverre lovet poden en tur innom, så satser på oppbevaringsbokser på togstasjonen og tom bil. 👍😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om jeg var ts så hadde jeg ikke tilbragt for mye tid utenfor bilen i Trelleborg heller.

Rett på ferga, I promise. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...