Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre nedover i Europa i juli og ser for oss et stopp på Liseberg på vei ned til Trelleborg og fergen over til Tyskland. Leser at det er mye bilinnbrudd i dette området og at de går spesifikt etter norske skilt. 🥲 Er det noen som har tips til trygg parkering,  eventuelt et sted å oppbevare bagasjen? Takknemlig for alle tips.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

muligens et hint om at du får null treff på spm "trygg parkering i gøteborg" ;)

byen er jo liten, så om du parkerer på et hvilketsomhelst phus i sentrum er du på Liseberg på 10-15 minutter, evt trikk.

alltid risikabelt å parkere en bil full av verdisaker, men da unngår du kanskje de bandene som målrettet går etter Liseberggjestene.

Anonymkode: 12cb0...c7c

AnonymBruker
Skrevet

Boren min og kameraten hans parkerte på det parkeringshuset som er nærmest Liseberg, de fikk bakruta knust, passasjertuta knust, og frastjålet bager og gps som lå i hanskerommet. Saken ble henlagt nesten før den ble mottatt fordi det var så vanlig, de anmeldte nesten bare fordi forsikringa krevde det. 

Så når jeg har hatt ærrend i Gøteborg, så har jeg faktisk dratt til utenfor sentrum, og tatt buss eller trikk inn, tar ikke sjansen.

Anonymkode: 3c9a8...a54

AnonymBruker
Skrevet

Det tryggeste er å kjøre non-stop fra Norge til Danmark, Swedistan har blitt en utrygg krigssone uten like.

Anonymkode: a4146...647

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tryggeste er å kjøre non-stop fra Norge til Danmark, Swedistan har blitt en utrygg krigssone uten like.

Anonymkode: a4146...647

Om jeg var ts så hadde jeg ikke tilbragt for mye tid utenfor bilen i Trelleborg heller.

• Hjerte 3
Skrevet

Takk for svar. Synd at de ikke fikser en sikker løsning for turister. Har dessverre lovet poden en tur innom, så satser på oppbevaringsbokser på togstasjonen og tom bil. 👍😑

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om jeg var ts så hadde jeg ikke tilbragt for mye tid utenfor bilen i Trelleborg heller.

Rett på ferga, I promise. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...