Krokenguri Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Ser stadig at bla kjendiser og politikere stadig får trusler og draps trusler for privatlivet sitt og valg de tar. Feks nå får Martha og Durek hets og drapstrusler sendt til seg. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg å engasjere seg så mye i andre mennesker sitt liv, att jeg hadde kommet på å sende slike meldinger til folk jeg ikke kjenner. Hva foregår liksom oppi topplokket på de som gjør sånt? Noen som har en god forklaring på det? 1
CrossRoad Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Krokenguri skrev (På 13.6.2022 den 17.05): Ser stadig at bla kjendiser og politikere stadig får trusler og draps trusler for privatlivet sitt og valg de tar. Feks nå får Martha og Durek hets og drapstrusler sendt til seg. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg å engasjere seg så mye i andre mennesker sitt liv, att jeg hadde kommet på å sende slike meldinger til folk jeg ikke kjenner. Hva foregår liksom oppi topplokket på de som gjør sånt? Noen som har en god forklaring på det? Det er folk som har for mye fritid rett og slett. De kunne jo ha lest en bok eller noe isteden, ja - om de hadde hatt evnen til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå