Gå til innhold

Hva får folk til å sende trusler til kjente folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser stadig at bla kjendiser og politikere stadig får trusler og draps trusler for privatlivet sitt og valg de tar. 

Feks nå får Martha og Durek hets og drapstrusler sendt til seg. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg å engasjere seg så mye i andre mennesker sitt liv, att jeg hadde kommet på å sende slike meldinger til folk jeg ikke kjenner. 

Hva foregår liksom oppi topplokket på de som gjør sånt? Noen som har en god forklaring på det? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Luna Llena
Skrevet

De er vel psykisk ustabile. 

Skrevet
Krokenguri skrev (På 13.6.2022 den 17.05):

Ser stadig at bla kjendiser og politikere stadig får trusler og draps trusler for privatlivet sitt og valg de tar. 

Feks nå får Martha og Durek hets og drapstrusler sendt til seg. Jeg klarer liksom ikke helt å se for meg å engasjere seg så mye i andre mennesker sitt liv, att jeg hadde kommet på å sende slike meldinger til folk jeg ikke kjenner. 

Hva foregår liksom oppi topplokket på de som gjør sånt? Noen som har en god forklaring på det? 

Det er folk som har for mye fritid rett og slett. De kunne jo ha lest en bok eller noe isteden, ja - om de hadde hatt evnen til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...