Gå til innhold

Smile på bildene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere bruder å være så happy på alle bilder og videoer på some? Jeg er ikke en veldig smilende person selv om jeg er glad, og liker ikke å se meg selv smile eller le på bilder. Er jeg helt rar hvis jeg ser seriøs ut på alle bildene? 

Anonymkode: fb501...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg smilte automatisk fordi jeg så på mannen min, i tillegg til at jeg smilte fordi det var en fin dag. Det hjalp også å ha en flink fotograf som sa fine ting til oss.

Anonymkode: b0704...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man smiler jo som regel helt naturlig fordi man er glad og har det fint på bryllupsdagen din :) Påklistra smil er ikke fint, så vil si det er bedre at du ser alvorlig og naturlig ut, enn at du må fake et unaturlig smil :)

Anonymkode: 98996...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smilte ikke når jeg tok nyfødtbilde med barnet, eller på noen andre viktige øyeblikk. Er bare ikke en smiler, men andre tror nok at jeg er ei sur deprimert megge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det samme... Jeg vil ikke si jeg er en sur person, jeg smiler i hverdagen hvis det skjer noe gøy og så videre, men når noen dytter et kamera i fjeset mitt får jeg nesten panikk og enten gjemmer jeg meg bort, eller så blir uttrykket helt merkelig. Hjelper heller ikke at venner har kommentert det... "du ser så rar ut på bilder". Da blir det bare verre. Så jeg gruer meg litt til bildene om... fem dager (!) i bryllupet mitt. Men planen er å se på mannen, ikke så mye i kamera. Tror det blir mest naturlig.

PS. Du er finere enn du tror

Anonymkode: 74dfc...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig? Klarte ikke å la være. Hadde jo akkurat giftet meg med han jeg elsker. Hadde vondt i ansiktet noen dager etterpå. 

Anonymkode: c9240...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt ærlig? Klarte ikke å la være. Hadde jo akkurat giftet meg med han jeg elsker. Hadde vondt i ansiktet noen dager etterpå. 

Anonymkode: c9240...30a

Slike kommentarer hjelper jo ikke. Jeg elsker jo også mannen min (eller soon to be), men jeg gliser ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange kule bryllupsbilder der ute der paret ikke smiler!

Anonymkode: 4f5c6...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...