Gjest LoisLane Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Forferdelig. Klarer ikke å oppdrive den helt store sympatien for moren, som hadde forbud mot å være alene med barna sine på grunn av tidligere dom og alkoholmisbruk.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Forferdelig. Klarer ikke å oppdrive den helt store sympatien for moren, som hadde forbud mot å være alene med barna sine på grunn av tidligere dom og alkoholmisbruk. ← signerer
Gjest Clueless Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Synes det tyder på at moren hadde store alkoholproblemer når hun gjorde som hun gjorde. Hun må ha det aldeles grusomt. Og hva med faren som reiser fra en dørgende full mor som skal amme barnet deres? Håper de gjenværende barna får nye, gode hjem.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 glad dette skjedde i usa der hun risikerer 29 års fengsel! Hadde dette skjedd i Norge hadde hun fått en klapp på skulderen og masse sympati da hun sikkert hadde en fæl barndom eller noe i den duren, mens barnevernet hadde blitt satt i gapestokk
Pasha Skrevet 13. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2005 Heldigvis har USA litt strengere straffer enn her ja. Faren var jo egentlig ikke noe bedre han da,.. dro ut for å drikke igjen etter å ha satt fra seg moren.' Sjokket over hva enkelte mennesker kan få seg til å gjøre (både over mor og far)
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Amme og drikke samtidig Hun kunne jo like godt ha tredd ungen på spritflaska jo Håper hun får mange år bak murene! Og barnefaren også for den saks skyld
Charmina Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 dette er jo bare så utrolig tragisk! Stakkars barn. Jeg får helt vondt inni meg når jeg hører om slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå