AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #21 Skrevet 16. juni 2022 - 1.90+ høy (mest fordi jeg er høy selv og liker litt høydeforskjell -tynn/hengslete, eller bare smått trent -brunt hår kanskje, bryr meg ikke så mye -har ikke lyst på barn eller kjeledyr -ikke så mye empati, og vil ikke ha empati/sympati fra meg -ikke så følsom generelt -humor som matcher min egen forøvrig bryr jeg meg ikke så mye at jeg har noen spesifikke punkter føler at dette høres ut som en rar liste for de fleste men jaja, sånn går det Anonymkode: 48394...4ca
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #22 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 3.45): Mine krav til drømmekvinnen er litt mer beskjedne: Hun bør være et menneske. Hun bør være levende. - Brian Anonymkode: 2eda1...a8b Bør hun ikke f.eks. være myndig? Regner med at du i praksis også har noen krav og forventninger som alle andre. Er mann selv, men har aldri forstått meg på dem som sier at kravet er at hun har puls f.eks. Vi menn må også lære oss å stille krav. Anonymkode: 7d304...8e4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #23 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 4.11): - 1.90+ høy (mest fordi jeg er høy selv og liker litt høydeforskjell -tynn/hengslete, eller bare smått trent -brunt hår kanskje, bryr meg ikke så mye -har ikke lyst på barn eller kjeledyr -ikke så mye empati, og vil ikke ha empati/sympati fra meg -ikke så følsom generelt -humor som matcher min egen forøvrig bryr jeg meg ikke så mye at jeg har noen spesifikke punkter føler at dette høres ut som en rar liste for de fleste men jaja, sånn går det Anonymkode: 48394...4ca Ja det var en veldig annerledes liste. Noen av de andre listene passet veldig godt på meg, men denne var 100% kræsj. Nesten så man burde vise slike lister så jeg hadde visst å holde meg unna deg. Anonymkode: 7d304...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå