AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Ja.. Jeg og samboeren min har på google posisjonsdeling av praktiske grunner. Noen ganger lever den sitt eget liv, noe som resulterte i problemer idag. Det har skjedd flere ganger med hans at han har vært andre steder enn han sier han har vært. I dag var tydelig jeg det på slutten av arbeidsdagen på jobb nr 1. I et hus som tilfeldigvis er noen vi vet hvem er, ca 1,5 km unna arbeidsplassen min. Dette gjorde at han ble mistenksom, og spurte meg om det over tlf. Jeg avkreftet så klart, snakket om at den noen ganger tuller litt. Det virket ikke som han trodde på meg, var veldig stille og svarte meg noen ganger ikke når jeg snakket. Tilslutt ble jeg litt irritert og hevde stemmen litt, sa noe som at "du må jo tro på meg, ville aldri gjort slik". Da la han på. Når jeg prøvde å ringe etter noen minutter tok han den ikke og la på. Jeg hadde litt tid mellom jobbene mine, så reiste hjem for å få ordnet opp i dette, samtidig som jeg var litt irritert fordi han la på da jeg ikke så en grunn til det, og mener det er umodent. Da var han opptatt på PC, men jeg snakket med han, la frem hvor ståa var, at det kun var han for meg, aldri gitt noe grunn til å tro noe annet og hele den pakka. Lite respons, eller svar som tilsier at han ikke tror på meg. Jeg prøvde å vise forståelse for for at det var ubehagelig og ikke noe god følelse å få, samtidig som at jeg prøvder å få han til å forstå at det ikke er godt å ikke bli trodd. Ble irritert, for jeg har ikke gjort noe galt, men må stå i denne dritten likevel. Prøvde det meste, men virket ikke interessert i å ordne opp i noe. Sa at han kunne late som om ting var greit. Men det er ikke innenfor, synes det burde være mulig å bli ferdig med dette. Prøvde å vri det andre veien til når jeg har fått samme følelse og at jeg bare må velge å stole på han, men da sier han at jeg bare vrir det til min egen fordel.. (?) Jeg måtte videre, derfor sa jeg til slutt at jeg elsket han (fikk ikke noe svar) og spurte om å gi han et kyss. Da fikk jeg "nei". Da ble jeg sint, sa noe i de baner at han bare tenker på seg selv, at det ikke er artig å måtte reise på jobb når ting er slik for noe jeg ikke har gjort, at han fikk kose seg med sitt. Ble rett og slett lei meg. Vet at noe av det jeg sa var unødvendig og jeg kunne helt klart spart meg for det, men klarer noen ganger ikke å la være. Virker ikke som om han bryr seg om at det blir slik, noe jeg da ikke helt klarer å la være å kommentere. Det med å bare gi korte svar, vise mistro til det jeg sier og bare stirre inn i skjermen i stedenfor å aktivt prøve å løse/snakke om temaet gjør at jeg blir irritert og føler meg så liten. Selv om jeg i utgangspunktet ikke har gjort noe. Men nå vet jeg at det blir et helvette når jeg kommer hjem, fordi det er fåtallet av ganger at han ser hvordan han oppfører seg er dårlig. Enten er han sint, gir meg silent treatment eller er borte. Hvem har egentlig rett her? Hvem har rett til å være irritert? Anonymkode: 15ddd...c79 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Skru den av, begge to. Om den ikke virker ordentlig og det fører til misforståelser og at tilliten mellom dere ikke er sterk nok så er det best å droppe det. Anonymkode: 3ac36...2a5 19 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skru den av, begge to. Om den ikke virker ordentlig og det fører til misforståelser og at tilliten mellom dere ikke er sterk nok så er det best å droppe det. Anonymkode: 3ac36...2a5 Det er nok det beste, helt enig med deg. Men kan virke som om det er noe å skjule hvis jeg foreslår det? TS Anonymkode: 15ddd...c79
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Hvis google posisjon over lengre tid viste at du var 1,5 km unna jobben i et hus hvor du kjenner noen? Da hadde jeg også lurt. Hvem bor i det huset er jo også litt vesentlig? At du drar hjem for å forsvare deg styrker vel også mistanken, vil jeg tenkt i hvert fall. Er det feil bør dere begge snarest skru av tracking hvis det er sånn dere reagerer. Slitsomt Anonymkode: 4e016...763 11
BobbySocks Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Han der hadde jeg dumpet. Han stalker hvor du er, driver psykisk terror mot deg og oppfører seg som en dritt når du snakker med han. Han bør søren meg bli voksen før han får seg noen dame. 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis google posisjon over lengre tid viste at du var 1,5 km unna jobben i et hus hvor du kjenner noen? Da hadde jeg også lurt. Hvem bor i det huset er jo også litt vesentlig? At du drar hjem for å forsvare deg styrker vel også mistanken, vil jeg tenkt i hvert fall. Er det feil bør dere begge snarest skru av tracking hvis det er sånn dere reagerer. Slitsomt Anonymkode: 4e016...763 Ingen som jeg kjenner i den forstad, men vet hvem er, han også. Ser egentlig den, at det kan virke mistenksomt, men var i utgangspunktet bare fordi jeg ikke ville at dette skulle være en krangel, og at jeg ikke ville ha skulle ha den følelsen. Kunne valgt å drite i å ta kontakt noe mer, kanskje det er det riktige? Ventet til etter jobb. Så klart er det feil, jeg var på jobb hele dagen. Ikke peiling på hvorfor den er sånn..? Anonymkode: 15ddd...c79
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Ærlig talt er dere 12 år gamle? Slå av den posisjonsgreia og begynn å stole på hverandre. Anonymkode: 62021...b9f 12 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Dere bør jo stole nok på hverandre, til at dere ikke stalker hverandre på posisjonsdeling. Anonymkode: bd528...628 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Han der hadde jeg dumpet. Han stalker hvor du er, driver psykisk terror mot deg og oppfører seg som en dritt når du snakker med han. Han bør søren meg bli voksen før han får seg noen dame. Jeg kommer ikke til å dumpe han selv om vi er uenige i hvordan man håndterer dette. Jeg synes det han gjør er skikkelig dårlig, mtp å ikke ville ordne opp ordentlig. Men han er egentlig en fantastisk mann som jeg elsker over alt. Bare hater at han behandler meg slik noen ganger.. TS Anonymkode: 15ddd...c79
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #10 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere bør jo stole nok på hverandre, til at dere ikke stalker hverandre på posisjonsdeling. Anonymkode: bd528...628 Som skrevet, praktiske grunner. Noen ganger kan det hende man er inne å undersøke. Men er jo tydelig at tilliten ikke er helt på plass. Meen, ønsker svar på spm mitt, ikke en belæring om hva vi burde og ikke burde. TS Anonymkode: 15ddd...c79
NewStart87 Skrevet 13. juni 2022 #11 Skrevet 13. juni 2022 Dette er ikke sunt, ærlig talt, skru den av! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Skrevet 13. juni 2022 Aldri hørt om at voksne folk overvåker hverandre på den måten😅 Anonymkode: ae255...f9c 7
NewStart87 Skrevet 13. juni 2022 #13 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som skrevet, praktiske grunner. Noen ganger kan det hende man er inne å undersøke. Men er jo tydelig at tilliten ikke er helt på plass. Meen, ønsker svar på spm mitt, ikke en belæring om hva vi burde og ikke burde. TS Anonymkode: 15ddd...c79 Så slutt å følg med på hverandre i det minste? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Skrevet 13. juni 2022 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Så slutt å følg med på hverandre i det minste? Er nok lurest. ts Anonymkode: 15ddd...c79 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #15 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er nok det beste, helt enig med deg. Men kan virke som om det er noe å skjule hvis jeg foreslår det? TS Anonymkode: 15ddd...c79 Hvis samboeren din har så liten tillit til deg, at han skulle mistenke det - så burde du spørre deg selv om hvor dere egentlig står. Samboeren din har tydeligvis dårlig selvinnsikt, ikke empati og driver med hersketeknikker. En oppegående voksen mann hadde ikke brukt silent treatment, dratt hjemmefra uten å si hvor, eller snudd seg mot skjermen for å ignorere samtale. Han høres rett og slett veldig umoden ut, og hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt meg grundig om - hvor er denne relasjonen på vei? Kan du se for deg dere to om 5 år, med hus og barn? Høres ikke akkurat bra ut. Anonymkode: d0b11...465 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #16 Skrevet 13. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem har egentlig rett her? Hvem har rett til å være irritert? Anonymkode: 15ddd...c79 Hjelpe meg, dette hørtes slitsomt ut. Anonymkode: cce0d...4f5 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #17 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjelpe meg, dette hørtes slitsomt ut. Anonymkode: cce0d...4f5 Det er slitsomt. Ihvertfall ikke når jeg ikke blir trodd. Hvis jeg skulle gjort noe ugang hadde jeg kanskje vært lur nok til å ikke ha mobilen med meg? Hadde uansett aldri falt meg inn og veldig vondt å bli "utestengt" fra han for noe jeg ikke har gjort. ts Anonymkode: 15ddd...c79
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #18 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis samboeren din har så liten tillit til deg, at han skulle mistenke det - så burde du spørre deg selv om hvor dere egentlig står. Samboeren din har tydeligvis dårlig selvinnsikt, ikke empati og driver med hersketeknikker. En oppegående voksen mann hadde ikke brukt silent treatment, dratt hjemmefra uten å si hvor, eller snudd seg mot skjermen for å ignorere samtale. Han høres rett og slett veldig umoden ut, og hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt meg grundig om - hvor er denne relasjonen på vei? Kan du se for deg dere to om 5 år, med hus og barn? Høres ikke akkurat bra ut. Anonymkode: d0b11...465 Det er oss, samme hva. Så går ikke fra han pga dette, for det kan jobbes med. Jeg ser heller løsninger enn å gå direkte mot brudd. Ting er ikke alltid lett, slik er det bare. Men misliker det han gjør og ønsker derfor å høre deres perspektiv på om jeg har rett til å bli irritert? ts Anonymkode: 15ddd...c79
Gjest theTitanic Skrevet 13. juni 2022 #19 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja.. Jeg og samboeren min har på google posisjonsdeling av praktiske grunner. Noen ganger lever den sitt eget liv, noe som resulterte i problemer idag. Det har skjedd flere ganger med hans at han har vært andre steder enn han sier han har vært. I dag var tydelig jeg det på slutten av arbeidsdagen på jobb nr 1. I et hus som tilfeldigvis er noen vi vet hvem er, ca 1,5 km unna arbeidsplassen min. Dette gjorde at han ble mistenksom, og spurte meg om det over tlf. Jeg avkreftet så klart, snakket om at den noen ganger tuller litt. Det virket ikke som han trodde på meg, var veldig stille og svarte meg noen ganger ikke når jeg snakket. Tilslutt ble jeg litt irritert og hevde stemmen litt, sa noe som at "du må jo tro på meg, ville aldri gjort slik". Da la han på. Når jeg prøvde å ringe etter noen minutter tok han den ikke og la på. Jeg hadde litt tid mellom jobbene mine, så reiste hjem for å få ordnet opp i dette, samtidig som jeg var litt irritert fordi han la på da jeg ikke så en grunn til det, og mener det er umodent. Da var han opptatt på PC, men jeg snakket med han, la frem hvor ståa var, at det kun var han for meg, aldri gitt noe grunn til å tro noe annet og hele den pakka. Lite respons, eller svar som tilsier at han ikke tror på meg. Jeg prøvde å vise forståelse for for at det var ubehagelig og ikke noe god følelse å få, samtidig som at jeg prøvder å få han til å forstå at det ikke er godt å ikke bli trodd. Ble irritert, for jeg har ikke gjort noe galt, men må stå i denne dritten likevel. Prøvde det meste, men virket ikke interessert i å ordne opp i noe. Sa at han kunne late som om ting var greit. Men det er ikke innenfor, synes det burde være mulig å bli ferdig med dette. Prøvde å vri det andre veien til når jeg har fått samme følelse og at jeg bare må velge å stole på han, men da sier han at jeg bare vrir det til min egen fordel.. (?) Jeg måtte videre, derfor sa jeg til slutt at jeg elsket han (fikk ikke noe svar) og spurte om å gi han et kyss. Da fikk jeg "nei". Da ble jeg sint, sa noe i de baner at han bare tenker på seg selv, at det ikke er artig å måtte reise på jobb når ting er slik for noe jeg ikke har gjort, at han fikk kose seg med sitt. Ble rett og slett lei meg. Vet at noe av det jeg sa var unødvendig og jeg kunne helt klart spart meg for det, men klarer noen ganger ikke å la være. Virker ikke som om han bryr seg om at det blir slik, noe jeg da ikke helt klarer å la være å kommentere. Det med å bare gi korte svar, vise mistro til det jeg sier og bare stirre inn i skjermen i stedenfor å aktivt prøve å løse/snakke om temaet gjør at jeg blir irritert og føler meg så liten. Selv om jeg i utgangspunktet ikke har gjort noe. Men nå vet jeg at det blir et helvette når jeg kommer hjem, fordi det er fåtallet av ganger at han ser hvordan han oppfører seg er dårlig. Enten er han sint, gir meg silent treatment eller er borte. Hvem har egentlig rett her? Hvem har rett til å være irritert? Anonymkode: 15ddd...c79 Uansett om du hadde vært i det huset så vil et normalt menneske ikke trenge å forsvare hvorfor det var der. Din samboer skal ikke bestemme hvor du kan gå og ikke. Han er en paranoid fengselsbetjent. Og enda har jeg ikke lest siste stykke som omhandler det du anser som dårlig av han..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #20 Skrevet 13. juni 2022 Vet du hva : her er forsikringsbeviset til din kjære : forklar at Googleposisjoner er ikke til å stole på . Be ham Google det 😎 Så krever du at dette slås av hos begge. Det tilfører nada av godhet mellom dere,uansett hvor " praktisk " det er. I retur signer du opp med god elskov 3 ganger i uka ! Fortell ham det ❤ Da bør all tvil fordufte. Dere trenger større intimitet og gode samtaler. And a whole lot of crazy 😉 Anonymkode: cc7f0...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå