Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen soM nylig har kjøpt inn litt behagelige men fine klær de kan tipse meg om? Gjerne som skjuler bleierumpa og som er praktiske til amming?

Anonymkode: 34251...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Kjøpte nettop dette settet ser andre har skreve tilbakemelding at dem har kjøpt dette til barsel. 

Er tynt å mykt nå til sommer og denne genseren er perfekt for amming buksa er samme stoffet er høygravid nå bruker dette settet allerede jeg bretter bare buksa under magen  at det vår ann er fint rett etter fødsel hvis men er litt tid på å synke,ser like fint ut og er sykt behageligt! Også kan det brukes når kroppen har blitt normal igjenn😄 annbefaler en str mindre på buksa.

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0771764013.html

Anonymkode: a7205...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse i tynt stoff og tunika

Anonymkode: 7944b...494

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er verdens mest behagelige bukse. Perfekt til sykehuset og barseltid. Brukte dem i hele permisjonen 😅

Anonymkode: 3d9af...20c

Samme her! Brukte den hele slutten av svangerskapet også 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Veldig greit med gravidtights og singlet og en lang cardigan eller skjorte som skjuler rumpa. 

Anonymkode: 996b6...046

Skrevet
boblevann skrev (22 minutter siden):

Støtter! Bodde i denne de første 2 mnd 😅 Hadde 3 stk, og de få gangene alle var til vask var sorgens dag🙊

Noen som vet åssen disse er i str?😊

Skrevet
Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Gode. Jeg bruker XL i jeans og M/L i disse :) pass på å kjøpe noe som du vet ikke strammer noe sted. Enten det er vaginal fødsel eller KS bør ikke noe stramme over magen 😅 Jeg fødte vaginalt, men magen var øm og støl i mange dager likevel 🙊 For de med KS er vel magen enda mer sår! 

• Liker 1
Skrevet
Kartoffel skrev (8 timer siden):

Relativt romslige.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 14.43):

Noen soM nylig har kjøpt inn litt behagelige men fine klær de kan tipse meg om? Gjerne som skjuler bleierumpa og som er praktiske til amming?

Anonymkode: 34251...7fd

Jeg gikk rundt i sykehusskjorta og slippers under hele oppholdet. Ingen av klærne jeg hadde med ble egentlig brukt. Kun ammebh. Fødte under korona da så jeg forlot nesten ikke rommet. 

Hadde med en romslig og god joggedress til hjemreisen.

Anonymkode: 01652...eca

Skrevet

Brukte kun sykehusskjorten, nettingtruse med bind, ammebh og tøfler. Brukte en treningstights under skjorten da vi hadde et par korte besøk. 
Men hvis du vil ha med noe annet er det nok løse, ikke strammende, bukser, gjerne ammetopp/noe som er enkelt under amming og lengre cardigan som dekker rumpen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...