jenta1983 Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Den man får anbefalt koster rundt 500 på sunkost og heter q10 ubiquinol
Laura80 Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Jeg brukte den der ble gravid samme syklus. Det er bare at det må være høyt nok innhold av q10 og det er det i denne. I tillegg inneholder den E og C som begge er viktige antioksidanter for fertiliteten. Q10 ubicoinol er dyrere men inneholder Ikke mer q10 enn denne. Er 100mg Q10 på begge merkene.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Laura80 skrev (56 minutter siden): Jeg brukte den der ble gravid samme syklus. Det er bare at det må være høyt nok innhold av q10 og det er det i denne. I tillegg inneholder den E og C som begge er viktige antioksidanter for fertiliteten. Q10 ubicoinol er dyrere men inneholder Ikke mer q10 enn denne. Er 100mg Q10 på begge merkene. Så fort. Gratulerer. Men tenker du ikke det tar lang tid før den evt vil ha effekt? ts Anonymkode: 9dcf8...bdd
Laura80 Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så fort. Gratulerer. Men tenker du ikke det tar lang tid før den evt vil ha effekt? ts Anonymkode: 9dcf8...bdd Jeg aner ikke, men den skal hvertfall gjøre eggkvalitet bedre. OG sperm bedre. Sperm trenger vel en 2-3 måneder på å fornye seg så først da har vitaminene tilstrekkelig effekt på mannen. Usikker på kvinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå