AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Hei! Vi ønsker å gifte oss en helg hvor vi blir omkring 80 gjester. Vi ønsker fest og overnatting på samme plass, eventuelt at det er 5 min gåtur til overnattingen fra festlokalet. Det bør være maks 3,5 time kjøring fra Drammen. Ønsker ikke låvebryllup. Er det noen som har tips til fine hoteller/ lokaler/ slott eller lignende?😊 Anonymkode: 1ebd3...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Del Skrevet 13. juni 2022 Oscarsborg? Refnes gods? Anonymkode: 7accf...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Del Skrevet 13. juni 2022 Engø Gård - Tjøme. Søstrene Storaas - Kongsberg. Losby Gods - Lørenskog. Anonymkode: b26f9...01a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Del Skrevet 13. juni 2022 Du har jo flere fine hotell oppover mot Hallingdal (feks Nordfjell, i Hemsedal og Geilo) hvor du kan få både overnatting og fest. Er det midt i vintersesongen ville jeg styrt unna da😅 Anonymkode: e370f...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Del Skrevet 14. juni 2022 Søstrene Storås på kongsberg er så bra! Utrolig dyktige og fine/jordnære jenter som driver! Og utrolig flott er det der oppe, nå vil dere ikke ha låve men hotellet og salen der er kjempe fin og god plass! Kan anbefale de på det sterkeste! Har vært i bryllup og hatt egetbryllup der! Og skal vi ha andre fester eller lignende senere så blir der der oppe igjen! Deilig tuter men kan gå før man kjører hjem på søndag nei rett og slett perfekt! Engø gård har jeg hørt masse bra om og spesielt maten! Anonymkode: 4283a...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 16. juni 2022 #6 Del Skrevet 16. juni 2022 Støtvig hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 16. juni 2022 #7 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 14.30): Hei! Vi ønsker å gifte oss en helg hvor vi blir omkring 80 gjester. Vi ønsker fest og overnatting på samme plass, eventuelt at det er 5 min gåtur til overnattingen fra festlokalet. Det bør være maks 3,5 time kjøring fra Drammen. Ønsker ikke låvebryllup. Er det noen som har tips til fine hoteller/ lokaler/ slott eller lignende?😊 Anonymkode: 1ebd3...a0c Losby gods er helt nydelig. Helt fantastisk sted. Dette er en herregård bygget rundt 1850. Noe påbygget i nyere tid men det kan du ikke se. Ser ut som hele komplekset er bygget samtidig. Fantastisk hotell og veldig god mat. Annbefales. Endret 16. juni 2022 av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Del Skrevet 17. juni 2022 Ville ikke anbefalt de som ligger på andre siden av Oslo - fare for kø og kork. Anonymkode: f1774...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Del Skrevet 20. juni 2022 Skriver under på Søstrene Storaas. De jentene er helt utrolige og bryllupene der er helt nydelige! Anonymkode: a4a70...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #10 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 14.30): Hei! Vi ønsker å gifte oss en helg hvor vi blir omkring 80 gjester. Vi ønsker fest og overnatting på samme plass, eventuelt at det er 5 min gåtur til overnattingen fra festlokalet. Det bør være maks 3,5 time kjøring fra Drammen. Ønsker ikke låvebryllup. Er det noen som har tips til fine hoteller/ lokaler/ slott eller lignende?😊 Anonymkode: 1ebd3...a0c Fossesholm gård! Anonymkode: 08f42...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #11 Del Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 11.45): Søstrene Storås på kongsberg er så bra! Utrolig dyktige og fine/jordnære jenter som driver! Og utrolig flott er det der oppe, nå vil dere ikke ha låve men hotellet og salen der er kjempe fin og god plass! Kan anbefale de på det sterkeste! Har vært i bryllup og hatt egetbryllup der! Og skal vi ha andre fester eller lignende senere så blir der der oppe igjen! Deilig tuter men kan gå før man kjører hjem på søndag nei rett og slett perfekt! Engø gård har jeg hørt masse bra om og spesielt maten! Anonymkode: 4283a...b08 Der har jeg jobbet og der er det stor utnyttelse av arbeidskraft og så dårlig tid at det blir dårlig renhold. Anbefales ikke selv om ting ser pent ut. Anonymkode: 08f42...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå