AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 For drøyt 7 år sidan valgte svigerinnen å pakke kofferten, og flytte utav ekteskapet, og flyttet tilbake til barndomshjemmet hvor hun leier sokkelleilighet hos familiemedl. som overtok huset. Mars 2019 reiste vi en gjeng på kieltur, og vi vart enige om at (svigerinnen) skulle dele lugar saman med min kone, og eg skulle dele lugar saman med svigerfar til vår sønn. Noen dager etter hjemkomst fekk eg høre at svigerinnen slett ikkje hadde tilbrakt nettene på 2-døgnscrusiet å delt lugar saman med min kone, men på lugar hos en bekjent, og hadde hatt sex det meste av crusiet. Anonymkode: 7518e...0c4
Kenelz Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Ok? Hennes liv. Hvorfor fantaserer du ikke om konen din?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Kenelz skrev (6 minutter siden): Ok? Hennes liv. Hvorfor fantaserer du ikke om konen din? Stakkars svigerinne ! ! Hun var nok kåt å lengtet etter sex, og fekk det oppfylt på kielfergen. Neste gang vi reiser saman så leiger vi trippel-lugar, og ting ordner seg. Anonymkode: 7518e...0c4
blaffen Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen dager etter hjemkomst fekk eg høre at svigerinnen slett ikkje hadde tilbrakt nettene på 2-døgnscrusiet å delt lugar saman med min kone, men på lugar hos en bekjent, og hadde hatt sex det meste av crusiet. Og der har du greit oppsummert en av kielfergas(eller danskebåtens) viktigste funksjoner. 😄
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Det store spørsmålet er hvorfor din kone ikke inviterte deg tilbake på lugaren når søsteren hennes uansett ikke sov der. Kanskje hun fant seg noen på kielferga hun også? Anonymkode: e6f41...7af 1
AndersenG Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For drøyt 7 år sidan valgte svigerinnen å pakke kofferten, og flytte utav ekteskapet, og flyttet tilbake til barndomshjemmet hvor hun leier sokkelleilighet hos familiemedl. som overtok huset. Mars 2019 reiste vi en gjeng på kieltur, og vi vart enige om at (svigerinnen) skulle dele lugar saman med min kone, og eg skulle dele lugar saman med svigerfar til vår sønn. Noen dager etter hjemkomst fekk eg høre at svigerinnen slett ikkje hadde tilbrakt nettene på 2-døgnscrusiet å delt lugar saman med min kone, men på lugar hos en bekjent, og hadde hatt sex det meste av crusiet. Anonymkode: 7518e...0c4 Kan du sette opp et slektstre for meg? Dette ble for komplisert for meg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det store spørsmålet er hvorfor din kone ikke inviterte deg tilbake på lugaren når søsteren hennes uansett ikke sov der. Kanskje hun fant seg noen på kielferga hun også? Anonymkode: e6f41...7af Nei, det var selvsagt ikkje noe grunn til å reise spørsmål om det ! Min kone gjekk selvsagt til sengs på felles lugar i full forvisning om at søstra og skulle overnatte der. At søstra hadde tilbrakt natten på en annen lugar å hatt sex var ukjent for følget heilt til vedkomende som hadde hatt sex med svigerinnen kvitret om det. Anonymkode: 7518e...0c4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 AndersenG skrev (7 minutter siden): Kan du sette opp et slektstre for meg? Dette ble for komplisert for meg. Da får du heller legger hodet ditt i bløt ! Anonymkode: 7518e...0c4
bullehurk Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 blaffen skrev (På 13.6.2022 den 20.13): Og der har du greit oppsummert en av kielfergas(eller danskebåtens) viktigste funksjoner. 😄 Enig 😜 Hatt mye moro der oppigjennom årene gitt !
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 Var svigerfar ikke i humør for noe? Anonymkode: 9063c...b09
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Uff min svigerinne puler rundt som en bikkje i løpetid etter hva jeg har hørt. Men hu er en forjævlig person. Pen, men jeg vil helst ikke være i samme rom som henne. Hadde lett valgt en jeg ble tiltrukket av og levd med det over en jeg ikke tåler trynet på som jeg må tilbringe tid med. Anonymkode: 4f152...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå