Iceglow Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Noen som kan forklare meg hvordan jeg enkelt og greit legger til bøker i “Items you own” på amazon.co.uk? (Ikke “Wish list”, den har til og med jeg klart å finne utav ) Det eneste jeg ser som virker logisk skulle virke (men som selvsagt ikke gjør det), er den spalten til venstre hvor du kan gi poeng til boken. Der står det og en hake med “I own this item”, må jeg stemme på boken for å kunne legge den til? Altså:Jeg har forsøkt å kun hake av for at jeg eier den, og så klikke meg videre, men det hjelper ikke. Det eneste jeg til nå har klart å finne ut er at de bøkene som dukker opp på “Iceglow’s store”, der kan jeg hake av om jeg eier de eller er uinteressert i de. Resultatet er at jeg har haket av 100 og ørten bøker jeg IKKE eier, i håp om at de jeg eier skal dukke opp på “Iceglow’s store”. Dette er håpløst i lengden, det må da være en lettere måte jeg har oversett her et sted? Hjelp? (Ja, jeg vet innlegget er rotete, men jeg er trøtt og FRUSTRERT, ingen god kombinasjon, burde sikkert sovet på det, men når utålmodighet legges til mixen, så havner dette innlegget ut NÅ! )
Iceglow Skrevet 14. november 2005 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2005 Er det ingen som vet? Jeg har endevendt siden, og begynner å bli rimelig frustrert. Det må da finnes en eller annen lettvindt løsning? Har en ekkel følelse av at det er et eller annet ekstremt opplagt og synlig, som har blitt så stort og lett å få øye på at jeg selvsagt ikke får det med meg Hm, mulig jeg hadde fått mer respons på “Forbruker og økonomi”? *leter videre*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå