Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forhandler dere lønn? Gir dere konkrete tall eller spør dere hva bedriften kan tilby/annet?

Anonymkode: e8ca4...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I det offentlige, oppgir en ønsket sum. Så etter at det har vært gjennom alle ledd med fagforening og ledere, så blir det lite eller ingenting igjen. 

Anonymkode: 059df...6ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I det offentlige, oppgir en ønsket sum. Så etter at det har vært gjennom alle ledd med fagforening og ledere, så blir det lite eller ingenting igjen. 

Oppgir du en høyere sum enn du egentlig kunne blitt fornøyd med slik at det blir litt slingringsmonn?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppgir du en høyere sum enn du egentlig kunne blitt fornøyd med slik at det blir litt slingringsmonn?

Helt ærlig så oppgir jeg mindre enn jeg ville vært fornøyd med, fordi jeg vet det ikke er sjans i havet. La oss si at jeg fortjener 10 trinn (basert på hva andre med lik kompetanse og oppgaver har), så ber jeg om 5. Og får 1. Hvis jeg er heldig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i kommunen. Ber om det dobbelte enn hva jeg blir fornøyd med, og får stort sett det jeg er fornøyd med. I fjor var det en som ba om 20.000, når alle andre ba om 60.000. Vi endte med 30.000 til alle, bortsett fra den ene som ba om 20.000 og derfor bare fikk det. 

Anonymkode: dbbf0...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...