Gå til innhold

Ja, ja....det siste ordet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan noen forklare meg vitsen med den tråden? Hva den går ut på?

For å være føre var: dette er ikke ment som kritikk eller latterliggjøring...jeg kikket på tråden...og skjønte ikke bæret.

Nekter å poste dette spørsmålet i selve tråden....for da vil jeg få opp den ordleken hver eneste gang jeg trykker "mine innlegg".

Endret av sixx
Skrevet

jeg trodde først det var å få ordet "den natten", men det er å generellt få det siste ordet. Men så er det egentlig helt meningsløs det og, men så blir man litt hektet. Man ser at noen andre har det, også tar det jo ikke lang tid å ta det igjen, bare hvis man gjøre det mange ganger. For min del har det med å gjøre at jeg liker å ha det siste ordet. Da føler jeg at jeg har vunnet...

Tipper vi er klare for noen seriøse tester hos Arkana når hun er ferdig utdannet for å si det sånn :ler:

Skrevet

Jøss....jeg tror jeg er glad for at jeg hverken forstod tråden eller forklaringen. :overrasket:

Jeg kikket som sagt inn der...og der skrev folk: "Nå har jeg ordet".."Nei jeg har det"..."Mitt, mitt,mitt"...."Jeg tok det isted"...osv.

Så ut som en chattetråd.

Skrevet

Ja, bortsett fra at det går i korte innlegg... Men jeg snakker sjelden med noen der. Jeg kan være så lat at jeg ikke godder å bruke hendene på tastaturet engang, at jeg bare trykker på en smiley til venstre og legger til innlegget.

Det er ikke noe poeng i tråden sixx, men man blir bare avhengig. Men når det forhåpentligvis kommer en funskjon som gjør at man kan selektere vekk ordlekene fra mine innlegg skal det nok bli andre boller ;)

Skrevet

Bare "ordet". Å ha det siste ordet.

I en diskusjon på tv om kontantstøtte vil jo debattantene gjerne ha det siste ordet. Sånn er det alltid, i en skoledebatt også. Da vil man ha et feiende flott åpningsinnlegg og en strålende avslutning. Og man vil helst være både først og sist. for det er det folk husker...

Skrevet

Det er jo greit, men da er det altså til enhver tid den som har skrevet sist som har siste ordet...det går det faktisk an å forstå....det som ikke gå an å forstå...er at noen sier omtrent "Nei, ordet er mitt, jeg tok det for flere sider siden".

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan svare på hva den går ut på, men jeg vet hvordan det startet (det var jeg faktisk med på) :ler:

Det hadde vært en periode med småkrangling og bråk mellom flere brukere en periode og det var alltid en og annen som skulle ha det siste ordet. Derfor ble det sånn. En slags oppgitt parodi.

Den tråden må da ha eksistert i flere år :overrasket:

Skrevet

Oki Lea...jeg kikket som sagt på litt over en side av tråden...og så røykesmilyer og dusjsmilyer innimellom krangling om hvem som tok ordet for lengst siden. :ler:

Skrevet

Jeg var jo en av de første som sloss om dette ordet.

Kanskje jeg skal gå inn og ta det tilbake. ;)

Skrevet
Jeg var jo en av de første som sloss om dette ordet.

Kanskje jeg skal gå inn og ta det tilbake.  ;)

Det er jo snart tre års jubileum - så det er vel kanskje på tide.

:ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
Og hvilket ord skal dere lissom ta?

Det siste.

Det er i alle fall ikke en kosemose-tråd. Litt lett krangel (synes egentlig den er morsomst når det blir en skikkelig, verbal og blodig slåsskamp av den), og du verden så deilig det er å legge seg med blodskutte øyne etter å ha overvåket tråden i en halvtime for å forsikre seg om at de andre har gitt opp!

Tja, vitsen...?

Skrevet
Det siste.
Nettopp...og hvordan kan ei da hevde at hun har ordet fordi hun tok siste ordet mange sider før....til tross for at fem stk. har fylt de siste sidene med både ord og smilyer.

Men nå har jeg kommet til at det er hun som ikke har peiling...ikke jeg. :sjarmor:

:ler:

Skrevet
Må det alltid være en vits da?

Nei, er en annen tråd det.
Skrevet

Litt av poenget er vel at det egentlig ikke er noe poeng.... ;)

*stikker nå over på ordleker for å......ja, dere vet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...