AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 KK i Bergen altså :):) jeg prøver lykken! Anonymkode: fda15...d3c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #2 Skrevet 14. juni 2022 Vet ikke noe om kapasiteten. Men tenker du på barsel og familierom? Anonymkode: 01412...fdb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Jeg hadde termin for to dager siden, men enda ingen fødsel. Tror mange får barn på sommeren. 😅 Anonymkode: b2690...574
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Følger! Jeg har termin i juli, fødte på samme tid (i slutten av juli) i 2015. Da fikk jeg ikke epidural fordi anestesilegen var for opptatt. Vet ikke om det hadde noe å si i forhold til bemanningen. Vet noen hvor mange en må dele rom med, på barsel? Dersom en er andregangsfødende regner jeg med vi ikke får enerom? Jeg opplevde sist at det var mange vikarer, flere danske på barsel. Kom inn nye folk hele tiden (uten at det plaget meg nevneverdig. Alle var hyggelige) Anonymkode: 6b761...d1f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Følger! Jeg har termin i juli, fødte på samme tid (i slutten av juli) i 2015. Da fikk jeg ikke epidural fordi anestesilegen var for opptatt. Vet ikke om det hadde noe å si i forhold til bemanningen. Vet noen hvor mange en må dele rom med, på barsel? Dersom en er andregangsfødende regner jeg med vi ikke får enerom? Jeg opplevde sist at det var mange vikarer, flere danske på barsel. Kom inn nye folk hele tiden (uten at det plaget meg nevneverdig. Alle var hyggelige) Anonymkode: 6b761...d1f Tror det er flest 2 sengsrom og noen 4 sengs. Men tror de har flyttet på en eller flere av postene siste årene om jeg ikke tar feil. Så mulig noe er forandret. Familierom prioriteres til førstegangs og de med utfordringer/komplikasjoner av ulik årsak. Men er det ledig kan man bli tilbudt. Kan være greit å informere om at man ønsker det når en ankommer føden. Så kan det hende de sjekker muligheten framfor å kanskje tenke at en dropper det siden det ikke har vært nevnt. Jeg tror ikke det er bemanningen som gjorde at du ikke fikk epidural. Eller selvsagt burde det vært bedre bemanning, men hovedårsaken til at folk ikke får epidural eller må vente lenge er fordi anestesilegen(e) er opptatt med noe som må prioriteres. Feks hastekeisersnitt. I tillegg inngår de gjerne i akutteam som både bistår i akuttmottaket og på andre avdelinger hvor en pasient feks plutselig har fått hjertestans. Da utgår tiden til epidural som ikke er en livsnødvendighet (selv om det føles slik der og da😅). Anonymkode: 01412...fdb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Storken har vel familierom? Føder man der er man vel gjerne prioritert til å få bli der? Men da utgår epidural. Anonymkode: 9dfb5...9ef
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Storken har vel familierom? Føder man der er man vel gjerne prioritert til å få bli der? Men da utgår epidural. Anonymkode: 9dfb5...9ef Tror de har begge deler. Og mener at både føde 1 og 2 også har noen familierom. Anonymkode: 01412...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå