Urwa Skrevet 14. juni 2022 #21 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg har gått ned +30kg siste året. Det jeg syns er mest morsomt er sminke og klær. Elsker sminke og kjoler😍 Syns ansikttrekkene kommer tydligere frem nå😅 Og alle kjolene sitter mye finere🥰 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #22 Del Skrevet 14. juni 2022 Å kunne gå opp en bratt bakke uten at jeg føler jeg dør. Eller bare generell aktivitet. Å kunne bruke tøy som ikke har en eller flere X i størrelsen. Å forhåpentligvis ha mindre plager med rygg og nakke pga enorme pupper. Og ikke minst kanskje kunne kjøpe en BH uten å nærmest måtte spesialbestille den. Anonymkode: 2c20c...10d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #23 Del Skrevet 14. juni 2022 Å kunne kjøpe fine klær og kle meg hvordan jeg vil og føle at jeg er sexy. Å kjøpe nye klær jeg trenger uten å tenke at de kommer til å ikke passe etter hvert. Er f.eks. trist å kjøpe en kjempefin, dyr kjole i størrelse XL, eller kanskje bunad. At folk er mer hyggelige med meg. Det kan godt være det er min egen utstråling, men jeg merker at folk har lyst til å snakke med meg ute, folk på butikken, frisøren, på byen. Slippe å være "hun feite venninna". Jeg har flere normalvektige venninner, og de blir alltid sjekket opp på byen til fordel for meg. Det er ikke det at jeg har så lyst til å bli sjekket opp, men man føler seg ganske tuft når man kveld etter kveld står der med venninner mens en eller annen tilfeldig mann som prøver seg på dem ser ut til å ønske at du bare forsvinner. Nå har jeg gått ned veldig mye og blitt normalvektig, så mye har dette har begynt å skje. Det er helt utrolig hvor annerledes livet er altså. Det er MYE lettere å være sosial. Anonymkode: ea6b9...3cb 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #24 Del Skrevet 14. juni 2022 Til å gå i alle de klærne jeg aldri har kjøpt, fordi jeg ikke ville se fin ut uansett Og til å kunne gå inn i et rom uten å gruble på hvem i rommet som er større enn meg. Jeg liksom-shopper masse allerede 😂 Anonymkode: 93989...87a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. juni 2022 #25 Del Skrevet 14. juni 2022 Har hittil gått ned 28 kg, har igjen 10 kg. Det er så utrolig deilig å gå turer, både i skogen og på fjellet. Enhver motbakke føles ikke som en topptur lengre. Gøy å kjøpe seg nye klær som ikke er telt. Føler meg mer vel Og folk er hyggeligere Så har det så mye bedre nå ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #26 Del Skrevet 18. juni 2022 Har snart gått ned 15 kg, og har ca. 20 kg igjen. Ting jeg merker er bedre nå som jeg setter pris på: - Kan kjøpe klær i vanlige størrelser i vanlige butikker igjen (slik som only for eksempel) - Kan kjøpe klær fordi jeg liker dem og synes de sitter godt på, ikke bare fordi de "passer" - Kan sitte med beina i kryss uten å måtte dra den ene foten over - Tar mindre plass på sofaen og kan breie meg der nå - Gjør ikke så vondt i føttene å gå lengre - Mer behagelig å ligge i senga, må ikke snu meg titt og ofte - Kan gå lengre turer på mye kortere tid - Har mer selvtillit og et bedre humør - Har lært meg å sette pris på maten jeg spiser, istedenfor å alltid ha jaget etter det neste pizzastykket eller den neste brødskiva ❤️ Ting jeg gleder meg til når jeg får gått enda mer ned: - Passe de gamle buksene mine igjen (ikke mange cm igjen nå!!!) - At magen ikke er i "veien" når jeg skal barbere meg - Å gå masse turer med familiehunden ❤️ Anonymkode: 28f61...a3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #27 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg fikk masse løs hud. På ett tidspunkt så ble ikke nye klær så artig lenger. Bedre helse men det er det. Hadde håpet at jeg skulle føle meg fin også Anonymkode: 9771b...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #28 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 13.6.2022 den 13.17): Gleder meg til kjolene mine sitter penere, og å føle meg mindre "stuffed" (fant ikke noe bra norsk ord..) Anonymkode: 240a7...929 Stappet? Anonymkode: 246a2...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #29 Del Skrevet 20. juni 2022 Neste måltid 🙄 Anonymkode: 9ac96...077 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #30 Del Skrevet 25. juni 2022 Få på de fine klærne mine Mindre lårgnissing Kunne bøye meg uten å puste tungt og få magen opp i halsen Føle meg finere på bilder Mindre dobbelthake håper jeg At ikke armen flipper og flapper når jeg vinker Lettere å trene Anonymkode: d9b11...adf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå