Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle vennene mine og folk i familien gir meg alltid så mye skryt for kjæresten min. De påpeker flere ganger at han er så fin fyr og så bra type. Det er hyggelig å høre, men siden det er så mye av det får det meg iblant til å føle meg mye dårligere enn han. Som at grunnen til at de sier det er fordi de syns det er rart at en som meg har fått en som han. Hvorfor skal de ellers påpeker at han er så bra fyr?  Venner av meg som også ikke kjenner han så godt gir komplimenter til meg om han. Tror dere at de sier det fordi de tenker at jeg ikke er så bra? Jeg går jo rundt og føler at jeg er med en som er alt for bra for meg mtp det de sier. 

Anonymkode: 50393...fae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ELLER så syns de han er en fantastisk fyr og at det er fantastisk at dere to har funnet hverandre. Ikke les så mye inn i situasjoner. 

Anonymkode: 31415...31a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har du vært med menn som ikke er så bra før? Kanskje de vil vise at de synes han er et godt valg?

Synes det virker som at om man er utadvent og sier ting folk vil høre, så blir man godt likt.

Tror ikke de mener han er for bra for deg osv

Anonymkode: 4dcf8...f5c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg 'får mye skryt' for typen min og, og 'alle' skal påpeke hvor flott og fantastisk han er. Og det skjønner jeg jo godt, han er jo utrolig flott! 🥰 Jeg har dog aldri sett på det som at de tenker mindre om meg, jeg tror ikke de to tingene har noe med hverandre å gjøre. 😊 

Men er det sånn at de samme menneskene aldri skyter av deg, eller har snakket nedsettende til/om deg? 

Anonymkode: 727dc...827

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er nok bare glad for at du har funnet deg en så bra fyr. De ser nok ikke ned på deg av deg grunn. De er bare glade på dine vegne. 

Anonymkode: 690b0...a13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for fine svar. Nei, de snakker ikke nedsettende om meg. Men jeg og kjæresten min hadde en veldig røff start og det ble slutt mellom oss en periode pga noen problemer han hadde. Jeg fremstilte vel ikke han i det neste lyset i den perioden fordi jeg var så lei meg, og vennene og familien min var veldig beskyttende ovenfor meg i den perioden. 

Skrevet

Er han stygg, lav, fattig eller på annen måte lavstatus? Kanskje de berømmer deg for å se gjennom det overfladiske?

AnonymBruker
Skrevet

De sier noe positivt som utelukkende er ment positivt. Du har lav selvtillit, og dytter det inn i komplimentene deres og vrir det om til en helt usann stygg og negativ mening. Det må du slutte med med én gang. De er kjempeglad for at du som er så snill og fantastisk har funnet deg en sånn snill og fantastisk kjæreste, og de synes dere to fortjener hverandre. Hvis de hadde ment at han var for god for deg, så hadde de sagt disse kommentarene bak din rygg! Dette er ment positivt!!! Dere er begge supre!!! 😀😍

Anonymkode: a57e7...441

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle fine svar 😊 jeg er helt enig med dere!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for fine svar. Nei, de snakker ikke nedsettende om meg. Men jeg og kjæresten min hadde en veldig røff start og det ble slutt mellom oss en periode pga noen problemer han hadde. Jeg fremstilte vel ikke han i det neste lyset i den perioden fordi jeg var så lei meg, og vennene og familien min var veldig beskyttende ovenfor meg i den perioden. 

Kanskje det er en måte å fokusere på det positive på, kompensere overfor ham liksom, etter at dere fant tilbake til hverandre igjen? Hvis det gav mening? 🙈

Anonymkode: 3b63e...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...