AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 testet med CB i dag og fikk 1-2 … men bare lurer er det fler her som har vært glovarme? Startet for en uke siden og våkna av at vinduet på soverommet MÅ stå oppe om natta. Hvis den ikke sto oppe så våkna jeg av at jeg var glovarm. Men romtemperaturen er helt innafor. Nesten så vi må sove hver for oss siden han synes det blir kaldt med vinduet oppe. Er det å være såpass varm tegn på graviditet? Hvertfall nytt for meg😂 etter 3 graviditeter tidligere Anonymkode: d2891...ded
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): testet med CB i dag og fikk 1-2 … men bare lurer er det fler her som har vært glovarme? Startet for en uke siden og våkna av at vinduet på soverommet MÅ stå oppe om natta. Hvis den ikke sto oppe så våkna jeg av at jeg var glovarm. Men romtemperaturen er helt innafor. Nesten så vi må sove hver for oss siden han synes det blir kaldt med vinduet oppe. Er det å være såpass varm tegn på graviditet? Hvertfall nytt for meg😂 etter 3 graviditeter tidligere Anonymkode: d2891...ded Startet sånn DPO 3-4 at jeg ble så varm Anonymkode: d2891...ded
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Jeg var glovarm og svett hele graviditeten omtrent Og nå som jeg ammer. Anonymkode: 54276...a33
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg var glovarm og svett hele graviditeten omtrent Og nå som jeg ammer. Anonymkode: 54276...a33 ahhh😩 så det er faktisk et tegn?😂 starta du å være varm før positiv test? Anonymkode: d2891...ded
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 Jeg fikk sinnsyke hetetokter før jeg testet positivt. I tillegg så hadde jeg syke drømmer. Er nå 5 uker på vei og får forsatt glovarme perioder over meg. Anonymkode: 27146...0f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå