AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Jeg har en vare ute på Facebook , kjøper bor et stykke unna og lurer på om jeg kan sende. Og om jeg tar vips. Jeg foreslo at vi delte frakten og har bestilt henging via posten. Pakken blir hentet i morgen. Kjøper har ikke vipset meg, og når jeg skriver inn tlf nummeret hun oppga da jeg skulle bestille frakt kommer det opp «ingen treff» . Kjøper oppga kun en postboksadresse . kommer heller ikke opp navn på 1881.. Fikk en litt dårlig magefølelse - ville dere krevd penger før pakken ble sendt? jeg vipser alltid før baren sendes/ legges ut.. Anonymkode: 3819c...107
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Krever ALLTID pengene før jeg sender noe som helst. Anonymkode: b77ad...51e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Om du ikke går opp navn på person via Vipps så har du dessverre blitt svindlet/forsøkt svindlet. Eneste mulighet du har er å forsøke å få posten til å stoppe pakken før den kommer frem til postboksen. Du får avgjøre utifra verdien på det du har solgt. Men generelt å sende noe av verdi uten å be om forhåndsbetaling er ikke lurt.. Anonymkode: 670a3...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå