AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Del Skrevet 13. juni 2022 Inspirert av en annen tråd på forumet her om vesker og lommer.Hva har du med deg i veska? Anonymkode: 25c51...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg kan begynne: Vannflaske, nesespray, leppepomade, husnøkkel, bilnøkkel, solbriller i etui, Kleenex, pengepung, sminkepung, liten pung med bind og div medisiner, mobillader, høretelefoner, pastiller. Anonymkode: 25c51...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 13. juni 2022 #3 Del Skrevet 13. juni 2022 Det viktigste er nøkler, mobilen, powebank og lommebok. I tillegg har jeg som oftest med leppepomade, hårstrikk, håndkrem, smertestillende, bind og våtservietter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Del Skrevet 13. juni 2022 Bruker ofte en liten veske nå på sommeren. Tar med bare det nødvendigste, nøkler, telefon, bankkort, lipgloss, tampong, hårstrikk. Energibar om nødvendig. Ellers når jeg bruker stor veske, blir den fylt med føere av nevnte ting i tillegg til mye annet jeg sjeldent har bruk for. Også må alt gjennomgås av og til fordi det ikke blir brukt og umulig å finne det jeg leter etter i vesken. Anonymkode: 91b42...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Del Skrevet 13. juni 2022 Nøkler, lypsyl, håndkrem, bok, mobil, tyggis. Anonymkode: 56d06...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. juni 2022 #6 Del Skrevet 13. juni 2022 Tja, må jeg se i den for det er så sjeldent jeg bruker veske. Jeg finner øretelefoner, diverse mynter i diverse valuta, powerbank, halv pakke Kleenex, noen tannpirkere fra Dinner (de er så gode at jeg tar med meg et par ekstra😅), et bind, noen hårstrikker, en boks med fiskekroker (de har jeg leita lenge etter 😂), lommeboka (har alltid bankkortet sammen med mobilen), lypsyl, pusseklut til briller, et par kvitteringer, noen bæsjeposer til bikkja og en penn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 13. juni 2022 #7 Del Skrevet 13. juni 2022 Bøker, notatbok, roman, avtalebok. Sminke, linser, nøkler, mobil, papirlommetørkler liten flaske med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Del Skrevet 13. juni 2022 Brillepuss, linser i tilfelle jeg må bytte. Anonymkode: da01b...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 13. juni 2022 #9 Del Skrevet 13. juni 2022 Paraply, lommebok, reisekort- busskort, husnøkkel, Mobil, Liten sminkepung med sminke og medisiner, blodsukkerapparat, vannflaske og Filofax. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. juni 2022 #10 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Altfor mye,bruker stor veske med plass til altfor mye😅 Telefon med kortholder Røyk&lighter 3 leppomader Truseinnlegg og o.b. Parfyme/body mist Menthol stick mot tett nese Smertestillende Sminkepung Håndkrem Våtservietter Hårstrikk/små hårklyper Ekstra g-string Headset Brilleetui,solbriller Tanntråd-stick Tyggis Papirlommetørkler Makeup mist med spf Endret 13. juni 2022 av flusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #11 Del Skrevet 13. juni 2022 I veska mi har jeg: lommebok, mobil, hårbørste, hårstrikk, vannflaske, nøkler, lipgloss/leppepomade med farge, tyggis, truseinnlegg, bind, paraply hvis det er fare for regn, solbriller hvis det ser ut til å bli sol, solfaktor på en varm og fin sommerdag, lesebriller. Anonymkode: 2548c...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Del Skrevet 13. juni 2022 Kamera, ekstra batteri, ladekabel, lader, leppepomade, hårstrikk, lommekniv, notatbok, blyant. Nøkler, mobil og lommebok går i bukselomma. Anonymkode: d9421...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #13 Del Skrevet 13. juni 2022 Lommebok leppepomade kleenex briller i etui mobil husnøkler saftflaske smertestillende kvalmestillende avhengig av hvor lenge jeg planlegger å være ute - en ziploc pose med knekkebrød. Anonymkode: 30670...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Del Skrevet 13. juni 2022 Mobil Førerkort Visakort Briller Ibux Lite speil Anonymkode: 2bdce...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #15 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mobil Førerkort Visakort Briller Ibux Lite speil Anonymkode: 2bdce...b86 Glemte nøkler Anonymkode: 2bdce...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 13. juni 2022 #16 Del Skrevet 13. juni 2022 Det var alt sammen😬 nå skal jeg gå og riste ut alt bøsset i bunnen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #17 Del Skrevet 13. juni 2022 Mobil, nøkler, en pakke Fisherman's Friends, en hårstrikk og adgangskort til jobben. Anonymkode: d820f...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #18 Del Skrevet 13. juni 2022 Nøkler, Ibux, briller, hårbørste, hårspray, vannflaske, syrenøytraliserende, kleenex, ekstra klær, toalettmappe med det aller mest nødvendige. Penn og papir, mobillader. Anonymkode: ba510...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #19 Del Skrevet 13. juni 2022 tamponger, noen ganger litt basic sminke, lebepomade, speil, nøkler, mobil, batteribank, notatbok, penn, våtservietter, en joint, iPad mini, hårstrikk, hårbørste, pepperspray, lommebok, lommelykt, medisiner. Anonymkode: f6b13...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #20 Del Skrevet 13. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: tamponger, noen ganger litt basic sminke, lebepomade, speil, nøkler, mobil, batteribank, notatbok, penn, våtservietter, en joint, iPad mini, hårstrikk, hårbørste, pepperspray, lommebok, lommelykt, medisiner. Anonymkode: f6b13...183 Aha, så det var du som stjal veksa mi! 😆 Anonymkode: e1502...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå