Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal dumpe kjæresten som jeg har vært sammen med i snart et halvt år nå, jeg syns ikke vi passer sammen og så har jeg i tillegg mistet følelser for han. 

Problemet er at han kommuniserer veldig dårlig med meg og vi er nesten aldri med hverandre så jeg stresser over hvordan jeg skal dumpe han.. Det enkleste og minst stressende er å dumpe han over melding men det blir jo veldig dårlig gjort av meg, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette her.. Vi bor ikke sammen, han bor en halvtimes kjøretur fra meg. Skal han kjøre en halvtime bort til meg for så å få høre at jeg dumper han? Jeg har ikke lappen selv. 

Hva tenker dere? Hvordan hadde dere gjort det hvis dere var i samme situasjon? Jeg trenger sårt råd :/ 

Anonymkode: 4adc6...dc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere er 18 år gamle.

Bare å dumpe på melding. Du sier selv at dere er nesten aldri med hverandre, så hvorfor ikke bare ta det over melding.

Anonymkode: 86a35...39f

• Nyttig 2
Gjest Hottentått
Skrevet

Dere høres unge ut. Dump han over melding, det går bra. Dere kommuniserer dårlig og er nesten aldri sammen. Han forstår forhåpentligvis ☺️ si at du har tenkt mye og kommet frem til at dette ikke er noe du vil satse på, men at du ønsker han alt godt videre☺️

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal dumpe kjæresten som jeg har vært sammen med i snart et halvt år nå, jeg syns ikke vi passer sammen og så har jeg i tillegg mistet følelser for han. 

Problemet er at han kommuniserer veldig dårlig med meg og vi er nesten aldri med hverandre så jeg stresser over hvordan jeg skal dumpe han.. Det enkleste og minst stressende er å dumpe han over melding men det blir jo veldig dårlig gjort av meg, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette her.. Vi bor ikke sammen, han bor en halvtimes kjøretur fra meg. Skal han kjøre en halvtime bort til meg for så å få høre at jeg dumper han? Jeg har ikke lappen selv. 

Hva tenker dere? Hvordan hadde dere gjort det hvis dere var i samme situasjon? Jeg trenger sårt råd 😕

Dere høres veldig unge ut. Det beste er å ta det på telefon i dette tilfelle, men jeg skjønner at den er litt verre for unge og usikre mennesker, så ta det på sms du, f eks:

Jeg har ikke følelser for deg lengre, derfor ser jeg meg nødt til å gjøre det slutt.

Jeg har en dårlig periode i livet mitt og trenger tid for meg selv, jeg er derfor ikke istand til å være i et forhold (løgn såklart, men han tar den gjerne bedre, spørs hvilken type han er).

Jeg har truffet en annen, beklager. Kort og straight to the point.

På grunn av xyz, ønsker jeg ikke lengre å være i et forhold med deg.

En av disse kan kanskje passe typen din, vanskelig for meg her å si, når jeg ikke kjenner vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (2 timer siden):

Jeg har en dårlig periode i livet mitt og trenger tid for meg selv, jeg er derfor ikke istand til å være i et forhold (løgn såklart, men han tar den gjerne bedre, spørs hvilken type han er).

Det kan virke mot sin hensikt om han er omsorgsfull. Om han er det kan det hende han ønsker å "kjempe" og hjelpe henne gjennom en vanskelig tid. 

Anonymkode: a9fca...833

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det på sms med begrunnelsen at dere sees sjeldent. 

Anonymkode: 3c952...7c4

AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (2 timer siden):

Det beste er å ta det på telefon i dette tilfelle

Dette - alt annet er feigt og viser liten respekt for mennesket i andre enden.

Anonymkode: 74948...bd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nå ihvertfall ringe synes jeg. Nei, det er ikke noe gøy å ringe. Mye gøyere å bare sende en SMS. Men livet er ikke alltid gøy. Å dumpe noen er ikke gøy, og skal ikke være det heller. Du sårer noen andres følelser. Så vær ihvertfall såpass grei og voksen at du ringer og ikke sender SMS/melding.

Anonymkode: 25dd0...005

• Liker 1
Skrevet

Ha nå såpass med respekt for fyren at du i det minste ringer.

Det er lavmål å dumpe noen skriftlig (med mindre den som dumpes har voldelige tendenser og det er fare for egen sikkerhet)

• Liker 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere? Hvordan hadde dere gjort det hvis dere var i samme situasjon? Jeg trenger sårt råd :/ 

Bare send en SMS.

AnonymBruker
Skrevet
Basseboy skrev (8 minutter siden):

Bare send en SMS.

Hvorfor det? TS hevder at HAN kommuniserer dårlig med HENNE. Så da får hun vise at det er HUN som er den gode kommunisatoren i forholdet da 🙄 å slå opp via SMS er DÅRLIG kommunikasjon. Ihvertfall hvis du er over 12 år.

Anonymkode: 25dd0...005

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...