AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Dere tror sikkert det er en køddetråd, inspirert av den andre tråden som trender nå, samboere og prompekvelder, tenkte jeg å be om tips til mitt problem. Som i tittelen, jeg har ptsd og en av triggerene som gjør at jeg skremmes er høye skarpe, eller uventede lyder. Når noen slipper en fis så kvepper jeg synlig og hardt til, så blir det så flaut, fordi jeg kan liksom ikke late som jeg ikke hørte den eller bare overse det.. Haha hjelp? Anonymkode: b99ca...40a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Da skvetter du da 🤷🏼♀️ Om den andre personen tok en risk i håp at det var en smyger, er på deres ansvar. Syntes de det er for flaut eller blir lei seg om de blir busta, så får de heller late som de går på do og skal tisse eller noe. Du trenger ikke ta ansvar for din egen reaksjon når det kommer til å skvette, hvertfall ikke på bekostning av andre. Og om personen kjenner deg og vet du er skvetten, så skjønner de nok at det var pga en brå lyd Bare reager helt vanlig som du pleier å gjøre når du skvetter, hadde det vært meg så sier jeg alltid «åh herregud jeg skvatt!» 😅 Så trengs det ikke si noe mer etter det, putte det i glemmeboka 🤓 Anonymkode: 8fbbe...acf 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da skvetter du da 🤷🏼♀️ Om den andre personen tok en risk i håp at det var en smyger, er på deres ansvar. Syntes de det er for flaut eller blir lei seg om de blir busta, så får de heller late som de går på do og skal tisse eller noe. Du trenger ikke ta ansvar for din egen reaksjon når det kommer til å skvette, hvertfall ikke på bekostning av andre. Og om personen kjenner deg og vet du er skvetten, så skjønner de nok at det var pga en brå lyd Bare reager helt vanlig som du pleier å gjøre når du skvetter, hadde det vært meg så sier jeg alltid «åh herregud jeg skvatt!» 😅 Så trengs det ikke si noe mer etter det, putte det i glemmeboka 🤓 Anonymkode: 8fbbe...acf Takk, får ta dine råd, føler meg så flau når jeg rykker til, når det bare kunne vært forbigått i all stillhet! 🙈 Anonymkode: b99ca...40a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #4 Skrevet 13. juni 2022 Når du har ptsd så trigges du av det du trigges og det kan du desverre ikke styre. Lst som du kvepp og si det. Er det en du er nær og trygg så vær ærlig! Anonymkode: d29d1...09a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #5 Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk, får ta dine råd, føler meg så flau når jeg rykker til, når det bare kunne vært forbigått i all stillhet! 🙈 Anonymkode: b99ca...40a Hadde det vært meg som slapp en braker av det kaliberet hvor andre synlig skvetter til da hadde i hvertfall jeg blitt ekstremt flau! Har en bekjent med tics, type høye lyder. Skvetter stadig vekk når vi møtes. Men vi klarer å le av det sammen da. Anonymkode: bae7d...575
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 Beste er kanskje når du skvetter til, at du lærer deg å skvette til ekstra hard, å med mer vilje, så du har styringa å kan omforme reaksjonen til folk, kanskje det får den som prompa til å se litt ekstra dum ut om du får det til på en måte hehe Anonymkode: 8fd01...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #7 Skrevet 13. juni 2022 Har du prøvd traumebehandling Anonymkode: f77ff...dd6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #8 Skrevet 13. juni 2022 Eh.. men altså, hvor stort problem er dette egentlig? Kan ikke huske sist jeg hørte en promp. Anonymkode: b4294...ea8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 edit: trodde det stod fisting, så jeg misforstod tråden. Edited just now by AnonymBruker Anonymkode: fd960...cb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå