Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og tenker og blir smårar i hodet. Jeg og en fyr har datet i 3-4 måneder, men ikke pratet så mye om følelser. Jeg har blitt forelsket, men vet ikke hvor jeg har han. Blitt mest byen, vin og sengekos. Jeg sendte melding til han i kveld om akkurat dette, at jeg har startet å få følelser, og spurte hva han ser for seg med oss to. Vi har møttes 1-2 ganger i uken, og har kontakt hyppig på sms og snap om dagene ellers. Fikk til svar at han har tenkt «samme sak» med denne emojien🙌🏻og at vi kan møtes en dag og prate om dette. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette, tenker han det samme som meg? At han også har følelser? Vil ikke mase mer om det til han før vi treffes, liker ikke å lage press. Blir litt sliten av meg selv her😂

Anonymkode: 95ade...5e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig vil han vel snakke om dere to, og hvordan det skal fungere mellom dere i fremtida, hva dere er osv, kanskje sette navn på hva dere er etc. Kanskje fortelle om sine premisser, om han f.eks vil date mer eller hva han vil. Mulighetene kan være mange, litt vanskelig å tolke ut fra "Tenkt samme sak" om han ikke skrev noe mer utdypende enn at dere skulle snakke sammen en dag. Hvordan pleier han å svare på mld til vanlig? 

Anonymkode: 47b08...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mest sannsynlig vil han vel snakke om dere to, og hvordan det skal fungere mellom dere i fremtida, hva dere er osv, kanskje sette navn på hva dere er etc. Kanskje fortelle om sine premisser, om han f.eks vil date mer eller hva han vil. Mulighetene kan være mange, litt vanskelig å tolke ut fra "Tenkt samme sak" om han ikke skrev noe mer utdypende enn at dere skulle snakke sammen en dag. Hvordan pleier han å svare på mld til vanlig? 

Anonymkode: 47b08...761

Han er ikke så dyp på melding som regel, ikke så dyp ellers heller, men åpner seg innemellom, gjerne med litt alkohol. Da kan han si svært fine ting. Derfor jeg ikke vet hvor jeg har han. Men vi sender meldinger hver dag, han sender ofte først. Skriver ofte at han savner meg osv, og vil vite planer og sånn for uka/helga. Men vi har aldri diskutert forhold. Har møtt noen av vennene hans, men han virker litt sjalu da jeg har mange guttevenner. Så han er ikke alltid så gira på å henge med dem.

Anonymkode: 95ade...5e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...