Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å forklare kort, men jeg har da datet en jente en god stund nå, ca to måneder. Vi har blitt enige om å ta det rolig, og fortsatt nå er jeg usikker på hva jeg egentlig føler for hun? Hun er en skikkelig bra jente og vi har bra kommunikasjon, alt er som det skal være.
Plutselig kom henne jeg egt var ekstremt betatt av tilbake, da hun slo opp med exen. Og nå har hun har vært ekstremt PÅ med meg, og vi har forsåvidt hatt kontakt hele veien imens hun har vært i forhold. Og nå som hun er tilbake og snakker med meg MYE, blir jeg igjen usikker på hva jeg føler for hun andre.
Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg synes hele situasjonen er ekstremt vanskelig. Hva ville dere gjort om dere var meg?

Anonymkode: 640a0...298

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du bør avslutte med hun du dater, om du egentlig er ekstremt betatt av en annen. Det er ikke riktig å holde hun du dater varm om du egentlig venter på noe "bedre". 

Eller du kan gi beskjed til hun som er PÅ at du dater en annen og at det ikke passer seg at hun er PÅ nå som hun "endelig" er singel igjen. Hvorfor ble det ikke dere to i førsteomgang? Skal du la henne få vekke usikkerhet i deg hver gang du dater en ny?

Anonymkode: 03f9f...abf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...